Ugrás a fő tartalomra

Little zsákmányocska :D

Sziasztok!
Itt egy kis zsákmányolós képecske, természetesen nem fényképeztem le a dolgokat a kezemen, öhm mondjuk úgy, még nem álltam be teljesen a blogolós üzemmódra. A lora-s cuccokat a 100-as boltban vettem, darabját 290-ért. Szuper a szemhéjpúder, abszolút pigmentált. (Szájfényt innen nem mertem venni, az összes ki volt bontogatva, őszintén szólva nem hiányzik egy kis herpesz, van elég bajom. :D )  Így még akkor is megéri, ha esetleg nem válna be. A Lovely Sunny blusher pirosítójából a red dance árnyalatot választottam, szerencsére tetszik is és aranyos a kis bizbasz, amit hozzá adtak. :D Az Essence sun club highlightere sem volt csalódás, de majd készítek róluk pár képet. Összesen 2000ft-ot fizettem a 4 termékért.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése