Ugrás a fő tartalomra

Még régebbi zsákmányok....

Ezeket a dolgokat még pár hete zsákmányoltam, de itt az ideje, hogy közszemlére tegyem őket, hátha nektek is kedvetek támad megshoppingolni. :D 



Balea barackos hajfény: hát erről azt kell tudni, hogy kb.ugyanannyit ér, mint a 2000ft-os Tony&Guy, de ez csak 400 ft volt és finom illata van. Nem tudom, h a rövid hajam miatt v miért, de nekem egyszerűen nem látszik hogy ilyen hajfénnyel van befújva. Na de én azért próbálkozok. 
Essence sun club paletta-long beach árnyalatban. Aranyos kis kompakt, szép színekkel, ecsettel. Metal Glam szemhéjtus-fekete, kis csillámokkal. És még egy Essence smokey eyes ecset. Meg kellett vennem, mert már van egy és nagyon jó.
Végül pedig egy Müller saját márkás szemhéjecset 290 forintért.
NYC-körömlakk olyan igazi ribirózsaszín, ó jessz!! (perpeutal peony árnyalat) És egy Essence Stay With me szájfény- my favourite milkshake árnyalatban. Jópofa az applikátora, szép a színe, de a tartósságával kapcsolatban nem vagyok lenyűgözve, olyan mint bármelyik más. Az ecsetről már korábban írtam.
Kicsit beparáztam, mikor megláttam, hogy leárazva lehet ilyen szájfényt kapni, de rájöttem, amiket kiárusítanak, az nem Astor Shine Deluxe Pearls, hanem Jewels. Nos eredetileg Max Factor szájfényért mentem, de valahogy nem nyűgöztek le, ez viszont a kis csillámdarabkákkal azonnal megfogott. Ő a "pink pearls" nevet viseli.


Megjegyzések