Ugrás a fő tartalomra

Napi arc és testápolási rutin

Helló Csajszik!
Végre itt a második bejegyzésem. Most van egy kis időm írni, míg az Uram a Forma1-et nézi, és ráadásul szakad is kinn az eső, az ebéd is készen van, a töltött csirkét már csak meg kell sütni. :D 
Na, de ne kanyarodjunk el, jöjjön a dolgok "beauty" része!
Sajnos a bőröm zsíros, pattanásos, még mindig nem nőttem ki a kamaszkort. :D Viccet félretéve, egyetlen kis pici terület sincs az arcomon, ami ne lenne zsíros. Szerencsére a régebbi időkhöz képest kevesebb pattanás és mitesszer van rajta, de azért a kozmetikusnak így is akad dolga bőven. Arctisztításra-kezelésre évente 2x szoktam menni, egyrészt anyagilag, másrészt nem bírom a fájdalmat, a kozmetikusom pedig igazi terrorista. :)

Reggelente fogmosás után a Lush "Coalface" szappanját használom, előtte felváltva használtam egy Dm-es 3in1 krémes arctisztítóval,de örülök hogy elfogyott, nem igazán jött be. Szóval ezzel a "fekete szappannal" mosok arcot. Az illata abszolút nem finom, kábé füst szagú, de jól habzik és mattítja a bőrömet, kifejezetten zsíros bőrre ajánlott. 100gr-2000 ft belőle, de mondhatom elég sokáig elég.

Sorry, még nem igen van gyakorlatom beauty blogok terén, előre nem is terveztem el a bejegyzést, így a képeket sem úgy állítottam össze, de sebaj, így van időm a képen látható többi dologról is írni.
Első képen a szappan és Garnier-es arclemosó/tisztító tej, nem igazán szeretem ezt az arcápolót, nekem túl nehéz, zsíros, de minél előbb elhasználom, annál előbb vehetek újat.
A következő képen a Fabulon (old school) tonikja, de szeretem, reggel és este is használom, illetve napközben is, ha nincs rajtam smink és szükségét érzem. Évek óta ezt vásárolom, nem is drága és meg vagyok vele elégedve. Mellette az iszapos arclemosó,(Alverde-s Dm-es) ami nagyon jó,esténként csak ezt használom.  Az illata finom, krémes állagú, szerintem szuper, biztosan újravásárolom. (ebből a termékcsaládból még van tonik is, meg még valami,de most nem rémlik.) Az utolsó alany egy Rossmannos saját márkás arcradír, brutál méretű radírozódarabkákkal és férfias illattal. (lehet h gáz v perverz, de imádom a férfias illatú dolgokat..) Ezt is biztosan újravásárolom, akciósan 500 ft volt és hetente 2-3x használom.)
Itt a 2 fázisú szemfestéklemosómat látjátok, szeretem, könnyen és kíméletesen távolítja el a szemsminket és a tartós szájfényt/rúzst. Mellette a Himalaya Herbals pattanások elleni arckrémét találjuk, nos, őt nem kedvelem, nem tetszik, hogy felkenem és néhol még feszít is a bőröm utána, az illata sem  megnyerő és néha kis darabkákban jön le. (pfúj, undi..) Végül, amit csak SOS helyzetben használok, Essence-s pattanáseltávolító zseléje. Ha találok egy nagy pattit, bekenem és az esetek nagy részében ki is nyírja őket, úgyhogy fasza. :D

Nyilván ezt a Dove tusfürdőt ismeritek, ha nem, akkor csak fellegekben tudok beszélni róla. Krémes, finom illatú, és fürdés után testápolóra sincs szükségem, ha ezt használom. Úgy rémlik, már 4 féle illatban is kapható, mindenképp próbáljátok ki. Az Oriflame-s bőrradírról sok jót nem tudok mondani, az illata finom, állagra zselés, és rózsaszín!!!, de ezen kívül nekem nem jött be. A radírozó szemcséi nem oldódnak fel, a fürdés végén a kád alján úszkál, és nem is igazán radírozza hatásosan a bőrömet.
Oriflame-s agyagos maszk, nemrég kezdtem használni. 10 percig kell hatni hagyni, aztán lemosom. Egyenlőre nem tudok nyilatkozni. Mellette Garnier 2in1 koffeines-korrektoros szemkörnyékápoló. Nagyon jó, naponta használom, eltünteti a szem alatti árnyékokat. (sajnos örökletesen vannak karikáim, hiába alszom eleget..)
Kedvenc testápolóm a Neutrogena. Illatos, krémes, hamar beszívódik, nem hagy zsíros érzetet. Egyedüli hátrány, hogy a "pénztárcám nem mindig szereti". :D
Mellette az Avon Brazilian Beat csillámos testápolója, ezt tavaly vásároltam. Igazából csak nyáron használom. Kellemes, diszkrét arany csillám darabokkal. És végül, de nem utolsó sorban Avonos Skin So Soft olajos csillogós test spray. Kicsit ragadós, de jól hidratál és imádom a kis arany szemcséket.

Egyenlőre ennyi, egyrészt elfáradt a kezem, másrészt véget is ért a Forma1 időmérő és pisilnem is kell és éhes vagyok. :D
Remélem tetszett és hasznosnak találjátok a postot. Pusszantás

Megjegyzések