Ugrás a fő tartalomra

Astor Perfect Stay Fabulous - all in one berry matte rúzsok

Ezekkel a rúzsokkal csak nemrég volt szerencsém találkozni, mert a youtubeon rábukkantam Glamify csatornájára és egy Glamour napi haul videóban pillantottam meg az egyik csodás színt.
Rögtön utána is érdeklődtem a Dm-nél, de kiderült hogy náluk csak nyáron lesz elérhető ez a matt termékcsalád. Így hát elbattyogtam a Rossmannba, és nagy örömömre mindegyik színből volt. Az 540es színt néztem ki, de végül is a 340-es "Berry Chic"-et vettem meg. Nagyon szépséges bogyós-mályvás szín, nem túl sötét de nem is az a világos fajta.

A csomagolásról: sötét piros színű kupak, maga a tubus pedig arany színű, alján a színkód és az árnyalat neve. A rúzs formája igen érdekes, enyhén vágott a felülete, nem éppen felhasználóbarát, enyhén nehézkes vele a rúzsozás. Egy rétegben is szépen fed és matt végeredményt ad. Az illata, amivel nem tudtam egyedül megbarátkozni, szerintem nagyon büdös, de elillan szóval nem gázos.

Nézzük mit ír a Krémmánia:
Erősen pigmentált, matt hatású rúzs E-vitaminnal. Nem szárítja és kisimítja az ajkak felületét.
    • primert tartalmaz
    • intenzív színpigmentek
    • hosszan tart, nem kenődik
    • matt finish

Íme a swatch és amikor viselem őt:






Árát tekintve 2600 ft a Rossmannban, de sűrűn szokott egyes márkákra 25-33%-os akció lenni, érdemes figyelemmel kísérni és akkor lecsapni rá, de teljes áron sem vészes!

Megjegyzések