Ugrás a fő tartalomra

Max Factor Lipfinity Lip Colour- Frivolous

Egy újabb ajak termékkel jövök nektek, nemhiába vagyok rúzs és szájfény mániás. A Glamour napokon szereztem be féláron, 4400ft helyett 2200ft volt, ami azért valljuk be, elég jó vétel volt.

Nézzük mit ír a Krémmánia:
Szupertartós, természetes árnyalatú ajakrúzs.
19 árnyalatban kapható.

Nos ez nem túl bő, de nagyjából fedi a valóságot. Én a 118-as Frivolous árnyalatot választottam, ami hát őő minden csak nem természetes.
Nagyon nagyon sok féle színből lehetett válogatni, zavarban is voltam melyik színt válasszam, de nem akartam sokáig időzni a pultnál, mert egyrészt sokan voltunk, másrészt tudtam, minél több időt töltök el a pult előtt, annál nehezebb lesz a választás.

Kivételesen megtartottam a csomagolást, mert szép és így legalább egy helyen van a rúzs és a hozzá tartozó ajakbalzsam. Megmondom őszintén, kivételesen eléggé alaposan teszteltem a terméket, most szokásomtól eltérően nem mostam le a rúzst evés előtt (tojásos nokedlit ettem) hanem kíváncsian vártam, hogy milyen végeredmény vár rám étkezés után a tükörben.
Reggel 7 óra körül kentem fel, előtte alaposan hidratáltam az ajkaimat, de a felvitel előtt leitattam a felesleges balzsamot. Délután 4 óra körül szedtem le a kajálás után. Itt jön a meglepi, nem azért mert vállalhatatlan lett volna a végeredmény, hanem mert már lassan fürdéshez készülődtem. Belülről, egyenletesen kezdett el kopni és meglepően normális végeredmény volt látható a zsíros/olajos étkezés után. A Garnier két fázisú micellás vize könnyedén eltávolította, maradék nélkül a terméket.
A hozzá adott balzsammal én a nap folyamán csak egyszer kentem be a szám, mert nem éreztem szükségét és mert nagyon fényes lett tőle a szám, és ez a szín nekem mattan sokkal jobban tetszik.




Felvitelnél gyorsnak kell lenni, mert ha több rétegben visszük fel a színt, akkor a későbbiekben darabokban morzsolódhat le. Utána azt írja, hogy egy percig hagyjuk száradni. Aztán mehet rá a balzsam, vagy nem, ez egyéni döntés kérdése. Az applikátora nekem pont megfelelő, elég festéket vesz fel és kényelmes használni.




Megjegyzések