Ugrás a fő tartalomra

Random things about me #2

Úgy vettem észre, hogy a random dolgok rólam című bejegyzésemet különösen sokan olvastátok, ezért arra gondoltam, ismét "értékes" infókat osztok meg magamról.
Lássuk:
  • gyakran jutnak eszembe lefekvés előtt vagy hajnalban gondolatok arról, mit írjak a blogra
  • ha hajszálak vannak a wc-ben, nem tudok pisilni, mert undorom a hajszálaktól és egyébként is pfuj, gusztustalan
  • frontok előtt sokszor fáj a császáros sebem
  • több műtéten is átestem már életemben
  • ha már itt tartunk, rohadt sokszor voltam gyerekként beteg
  • kuponmániás vagyok- elég erősen
  • szeretnék többet és jobban vlogolni
  • de néha vannak olyan napok, amikor egy zombi is megirigyelné a külsőm (na ilyenkor jobb lenne nem vlogolni)
  • én csinálom a legfinomabb nokedlit a világon (szerintem..)
  • a kutyám bedilizik, amikor elmegyek itthonról, folyton meg akarja harapni a lábam
  • lassan 7 éve költöztem el otthonról
  • szeretem a giccses dolgokat
  • a növények rendszerint kipusztulnak nálam, ám a mikulás virágom most éppen szépen hajt
  • sűrűn vannak rémálmaim
  • majdnem megbuktam a magyar érettségin, mégis imádok írni.. és hát Einstein is megbukott matekból ha jól tudom- tehát a volt magyar tanárom innen is bekaphatja!!
  • szeretem az őszinte embereket, akik nem játsszák meg magukat és 100%-ban önmagukat adják minden helyzetben
  • a párom/Uram/férjem 28 évvel idősebb nálam és ezt soha sem szégyelltem, mert ő a legremekebb pasi a világon
  • ja de amúgy ő tudja feltolni a vérnyomásom egy perc alatt 200/180-ra
  • nem cserélnék senkivel a világon

Megjegyzések