Ugrás a fő tartalomra

Nagyon hétfő... terveim erre a hétre

Szóval az van hogy még 4! (vagyis a mai napot kivéve 3) nap múlva megint munkába állok.
Erről írtam már korábban nektek. Vegyes érzéseim vannak, mert hát az ember nem szívesen hagyja itthon a gyereket, de ugyebár a GYES-ből megélni pedig mission impossible, ezért hát köztes megoldásként vissza kell menni űzni részmunkaidőbe.
Ne gondoljátok hogy sajnáltatni akarom magam, mert egyrészt visszavettek a korábbi munkahelyemre -ami manapság lássuk be, ritka mint a fehér holló- másrészt pedig egy új főnököt kaptam, aki extra jófej és rugalmas, tehát a Párommal össze tudjuk hangolni a napokat, amikor tudok menni.
Így hát végül is heti két nap nem a világvége, sőt! Csak az az igazság, hogy már most hiányzik egy picit a gyerek....

De nem is erről terveztem írni, ahogy a címből is láthatjátok, de jól esik egy kicsit beszélni erről, így könnyebb szívvel megyek majd el melózni.

Ma hétfő van-Pünkösd, mára végül is nem terveltem ki semmit, itthon leszünk, takarítgatok, talán főzök is, ezt még nem tudom. Valszeg jó idő lesz, így biztosan kimegyünk majd a kertbe játszani.

Holnap, azaz kedden megyünk a Mamámékhoz, szokás manapság hogy nemcsak hétvégente megyünk, hanem hétköznaponként is ellátogatunk a gyerekkel meg a tesómmal. Rendszerint amikor ilyenkor délután hazaérünk, a gyerek kidől és szunyál egy hatalmasat. (aztán én vagy csinálom a dolgom vagy én is alszom.)

Szerdán ismét semmi extra, csak a szokásos itthoni teendők, esetleg elmegyünk valamerre csavarogni, még meglátjuk. Időtől és kedvtől függ.. (elméletileg esőt ígérnek..)

Csütörtökön már Uram is itthon lesz és én fizut is kapok aznap (amire nagyon kíváncsi leszek, mert egész májusban szabin voltam, és ugye még a 6 órás bér szerint számolják el a szabadságom, és idén már volt minimálbér emelés, szval inkább számítok a rosszra és remélem kellemes meglepi ér) tehát 1-2 dolgot venni kéne a Lidlbe, amit eltudok vinni pénteken és szombaton reggelire/ebédre a munkába. Valamint megnézzük az újonnan nyílt pesterzsébeti Pepcot is, kellene egy új szandál. Főzni tuti fogok, mert a többiek itthon lesznek és hát enni kell.

Pénteken ugyebár már nyitásra megyek és űzöm/hajtom, valamint aznap lesz a bölcsiben egy ilyen ismerkedős "délután", merthogy Nadint felvették a bölcsibe, ahova nagyon szerettük volna hogy menjen. Sajnos én, mivel első napom lesz, így nem tudok menni, Uram és a tesóm fognak elmenni helyettem Nadinnal.

Szombaton szintén meló nyitástól zárásig (10-21-ig), csak most kivételesen Anyu és a tesóm fog a gyerekre vigyázni, délután munka után pedig Apa megy majd érte.

Vasárnap a keddi program ismétlése, tehát Nadinnal és tesómmal megyünk Mamáékhoz, meg lehet megjutalmazom magam a "kemény két napi" (ha-ha) munka után. (ne gondoljatok hú hatalmas nagy jutalomra, maximum egy lakk v egy ajakra való termék lesz). Mert igen is ha mélyponton van a kedvem, számomra igen motiváló tud lenni, ha arra gondolok, hogy ezért majd egy kis aprósággal megjutalmazom magam. Lehet másnak hülyeségnek tűnik, de nekem már számtalanszor bevált! Nyilván nem minden munkanap után fogom ezt tenni, csak előre sejtem, hogy az első pár alkalom lesz nehéz, utána pedig belerázódok, és semmi ilyesmihez nem kell folyamodnom. XD

Legyen kellemes hetetek! Szép hétfőt nektek!

Megjegyzések