Ugrás a fő tartalomra

Cosmpolitan-es ruhacsere

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésen a Cosmopolitan által szervezett ruhacseréről írok egy pár sorban, hátha a következőkre ti is elmentek!

Először is azzal kezdeném, hogy az esemény előtt pár héttel regisztrálni kell a Cosmo oldalán online. Már három ruhacsere lezajlott, hogy terveznek-e még, azt nem tudom. Én a délelőtti időpontra regeltem, ami 9.30-tól 13.30-ig tart hivatalosan. A regisztrációban a neved, telefonszámod és e-mail címed, valamint a lakcímedet kell  megadnod.
A cserére minimum 5 megunt, de szép állapotban lévő ruhádat lehetett magaddal vinni. (ez alkalommal már táskákat is vihettünk). Frissen mosottnak és tisztának kellett lennie.
A rendezvényre nem akartam egyedül menni, így hát a nagyobbik húgommal vágtunk neki a partynak.
Izgatottan vártam, hogy eljöjjön végre június 18.-a. Emlékszem aznap különösen meleg nyári idő volt. Én sortban, fehér saruban és fehér felsőben mentem, rózsaszín kiegészítők voltak rajtam. A tesómmal 3/4 9-kor találkoztunk az 1-es villamos megállójában, ott ahol a metróról az Árpád hídi megállónál kell leszállni. Mivel még nem jártam a Show-Room rendezvényházban, ezért vittem egy kis nyomtatott térképet, h biztosan megtaláljuk a Lomb utcát. Szerencsére a húgom nagyon jól tájékozódik, így a térképet ha egyszer elővettük, már sokat mondok. Persze útközben szatyrokkal, táskákkal felszerelkezett csajokat láttunk, így biztosan tudtuk, hogy jófele megyünk. Miután sikeresen odataláltunk ( a kapuban egy hatalmas Cosmo zászló lebegett), beálltunk a sorba és 10 pernyi várakozás után bejutottunk. A hely kívülről nagynak látszott,belül viszont elég szűkösnek és levegőtlennek tűnt. Leadtuk a megunt ruháinkat és cserébe megkaptuk a "gombokat", amiért cserébe új cuccokat hozhattunk el. Közben pezsgőtt ittunk, részt vettünk a Dreft és a Wella nyereménykvízén (sajnos nem nyertünk) és vártuk a kezdést.
Sajnos (vagy nem) teljesen lehetett látni, hova rejtik el a vadiúj ruhákat és a féléves előfizetéseket,így azokat nagyon hamar elkapkodták. (nem volt eltakart rész, csak néhány ruhaállvány volt köztünk és a ruhák között).
100 db Cosmo táska is volt, ezeket a próbafülkék előtt láttuk. 
Elmondták a "szabályokat", (egy ember csak 1 db Cosmo táskát vihet haza, max. 5-6 ruhát lehet egyszerre próbálni), a fogasokat elhúzták és indulhatott a vadászat. Én persze rohantam a táskáért és sikerült is egyet megkaparintanom, egy fehér alapon, pink írásokkal teli tasit. Volt, aki egyszerre 10-12 táskát is felpakolt, nos ez nem volt túl igazságos. Számomra a rendezvény első fél órája volt a legjobb. Találtam egy új H&M-es sárga pólót, -még címkés volt-, egy fehér, csipkés, spagettipántos felsőt és a TÁSKÁT. A húgom egy egyberuhát,egy fekete szoknyát és egy pöttyös felsőt hozott haza. A próbafülke zsúfolásig volt, igyekeztünk minél kevesebbet ott tölteni, gyorsan felpróbáltuk a rucikat és már jöttünk is ki. Nekem, és a tesómnak is maradt 1-1 gombja, de nem volt  már olyan cucc, amit szívesen elhoztam volna, így délben el is jöttünk. Távozáskor egy 1l-es Dreft folyékony mosószert és egy pár rózsaszín fülit kaptunk.

Vegyes érzelmeim vannak az esemény kapcsán. Egyrészt tök jó volt valami csajos program a húgommal, meg örültem a zsákmányoknak, a táskának legfőképp, de igazságtalannak tartom, h rengeteg ódivatú, kopott,bolyhos csúnya ruha volt. Úgy érzem, én maximálisan megfeleltem az elvárásoknak, szép rucikat vittem. Az se volt túl fair, h valaki több vadiúj Orsay ruhával távozott. A Cosmopolitan Facebook oldalán többek is hangot adtak nemtetszésüknek, és mit ad Isten, a Cosmo üzifalára nem lehet bejegyzést írni már jó pár napja. :D
A legközelebbi alkalommal megfontolom, h elmenjek-e. Egyrészt nekem a város másik felén van, másrészt nem szeretne ismét csalódni az ember.

Megjegyzések

  1. Szió!:) Látom te is új vagy:) Betettem követésre a blogodat, ha van kedved akkor néz be hozzám és kövess:D
    http://missglamorous-mindenamiegynonekkell.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. :D köszi, én is benéztem hozzád!

    VálaszTörlés
  3. És milyen igazad van!! Én is voltam...de máskor meggondolom. :/

    VálaszTörlés
  4. hát, asszem én sem megyek többet... :S

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése