Ugrás a fő tartalomra

Elseve Nutrition & Lumiere - sampon melírozott hajra

Kezdjük is azzal, hogy elmondom nekem alapból sötét hajam van. Szinte már feketének mondanám, de mivel úgy tudom, a természetes fekete hajszín nincs, így csak nagyon sötét barna (ezt fodrásztól hallottam) . Tehát a mediterrán típusú lányok táborát erősítem, kreol bőr, barna szemek. Idén márciusban, hirtelen ötlettől vezérelve kitaláltam, hogy nekem szőke tincsek kellenek a hajamba, mindííg, minden körülmények között! A fodrászom nem épp kitörő lelkesedéssel nyugtázta az ötletemet, de mivel mégiscsak én vagyok a vendég, úgy döntöttünk, belevágunk a folyamatba.
Már az elején elmondta, nem lehet egy alkalommal a világosítást megoldani, legalább 3-4 alkalom kell az áhított szín eléréséhez. Nyilván egyikünk sem akarta, hogy elégjen, eltöredezzen a hajam, így türelmesen vártam az alkalmakat, amikor "szőkébb" lehetek. 
-Közben persze szorgosan ápoltam a tincseimet, hogy ne legyenek töredezettek,fénytelenek. Hajmosás után balzsammal ápolom (Schwarzkopf-Golf balzsam zsíros hajra) (szigorúan hajvégekre!!) és hetente 2-3x használom a Gliss Kur Total Repair 19 pakolását. 



A címben említett Loreal sampont kb. egy hete használom és csak jókat tudok írni róla! (előtte nem festett hajra való sampont használtam) Az illata és a textúrája nagyon finom, jól habzik. A hajam ugyan nem marad illatos a mosás után, de a tapintása puha lesz, nem nehezít el és a melírcsíkjaim szépen "csillognak".-
                                             (ezen a képen már majdnem jó a szín)

A harmadik szőkítés alkalmával értük el a kívánt színt. Azt kell mondjam, mindenképpen megéri várni a szőkítéssel, nem siettetni a folyamatot, mert úgy vettem észre a szőkített tincseken nyoma sincs töredezésnek, fakóságnak, vagy száraz tapintásnak- hála a lassabb folyamatnak.
Az első szőkítés után (amikor világos barna szín sikeredett) 2 hónap telt el, mire újra a fodrász kezei közé kerültem. Ekkor már közel jártunk a vágyott színhez, de még nem voltam teljesen elégedett. A második és harmadik szőkítés között pedig egy hónap telt el, és lám, megérte várni! :D
Remélem tudtam valakinek segíteni, aki hasonló cipőben jár, mint én és a világosításon gondolkodik. Én azt mondom türelem és gondos ápolás kell a hajnak, na meg egy megfelelő figaró és vágjatok bele nyugodt szívvel.
Sziasztok!

Megjegyzések

  1. Szia!
    Nekem is bevált a gliss kur pakolása..:D
    Látom még te is kezdő blogger vagy..
    nézz be hozzám ha gondolod..
    mindentaszepsegrol.blogspot.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése