Ugrás a fő tartalomra

Már rég nem írtam

Hello Csajok!
A legutolsó bejegyzésem óta már több mint egy hónap telt el, és én lusta dög vagyok és nem jelentkeztem újabb bejegyzéssel.

Azóta beköszöntött a nyár, és emellett sok-sok zsákmány várja hogy bejegyzést készítsek róluk. Van itt szülinapi zsákmány, Miss Rosé , Essence, Rossmann zsákmány is. A helyzet az, h a képek fent vannak a telómon és nincs hozzá usb csatlakozóm, a memóriakártyámhoz pedig adapter. (a gondolatátvitellel is próbálkoztam, de eddig nem jött össze..) 
Mindenesetre lesznek bejegyzések, a google-t fogom segítségül hívni, majd updatelek és frissítem ha átkerülnek a képek a gépemre. 
Addig is itt egy kép a szülinapi tortámról:
Illetve egy kép, szerény személyemről:
 A szülinapomon nem voltam sminkelve, ez gondolom látszik is, de ezzel egyúttal letudtam a "mutassuk meg az igazi arcunkat" rovatot is. :D

Következzenek tehát az új bejegyzések, remélem kép nélkül is elégedettek lesztek.
Sziasztok, szép napot nektek!
Bubu

Megjegyzések