Ugrás a fő tartalomra

Alapdarabok, 2.rész

Ha jól rémlik, a színes szemceruzáknál hagytuk abba.
Nos igen, fontos megemlítenem, h nem igazán vagyok gyakorlott sminkelő, de nagyon szeretem és hasznosnak tartom a Catrice-Smokey Eyes szettjét! 1200 forintért, 3 féle palettából választhatunk (lilás-szürkés-barnás), a kompaktban 3 por állagú szemfesték és egy krémes állagú kap helyet. Mellékelnek hozzá kétvégű eszközt, melynek egyik felén applikátor,másik felén ilyen kis sörtés bigyó van, ezt kell a krémes cuccoshoz használni.
Azt kell mondjam, nekem nagyon bejött a dolog, mivel nem vagyok olyan ügyes, de ezzel szuper kis füstös szemeket lehet kreálni. A hátoldalon kis rajzos útmutató is segít!
Ami még elnyerte a tetszésem, az az Essence - Sun Club kompaktja (long beach). Natúr színek, kicsit csillámosak, kis helyen elfér és még olcsó is. 800forintot mindenképpen megér a paletta.!
Szemhéjfestékeket nagyon nem tudok ajánlani, csak azt tudom mondani, keressétek a kompaktokat, azzal biztosan csodás dolgokat kreálhattok.
Ajánlatom: ? nincs, mert nem vagyok nagyon ügyes ebben, de próbálkozom!!

Jöjjön a kedvenc részem, az ajak!
A családtagjaimat, az Uramat, mindenkit a szájfény mániámmal készítek ki. Azt hiszem nem létezik olyan, hogy elég mennyiségű szájfényem legyen. Mániákusan rajongok értük, bár most kis időre azért leálltam velük!
Én alapvetően vagy halvány rózsaszín-pink árnyalatokat, vagy pedig nude-bézses-barnás-bronzosokat választok. (persze akadnak ritka kivételek is). Azt mindenki ugye tudja, hogy a vékony ajkakhoz mindenképp világos árnyalatot válasszunk, illetve szájfény javasolt. Egyaránt kedvelem a csillámos illetve simán csak "ragyogó-tükörfényes" árnyalatokat!
Ajánlatom: Essence-XXXl nudes, Avon 24k gold-golden peach, NYC-brigton beach peach, pink cosmo.(egyaránt 700ft körüli áron,kivéve az Avonos, nos az 1200 körül van)

Rúzsok terén nem vagyok tájékozott, nem is igazán kedvelem őket, talán egy olyan termékem van, ami szájfényszerű de inkább rúzs. Ő pedig a L'oreal (akár 6 órán át tartó, na persze..) szájfény-rúzsa, Tempting pink árnyalatban. Tényleg masszív a cucc, szép színű, csak nekem túlzottan szárít! Ő körülbelül, 2500ft körüli áron van.

Nem is tudom, mit hagytam még ki?
Fontos, h mindig legyen nálatok ajakápoló, ne hagyjátok az ajkaitokat kirepedezni! Ha lehet, néha radírozzátok is le, akár a fogkefe sörtéivel, vagy mézes-cukros kombóval.

Ha valami fontosat kihagytam volna, jelezzétek és pótolom!

Sziasztok!

Néhány képet is mellékelek nektek:






Megjegyzések

  1. jókat válgottál össze, nekem is tetszenek :) A Catrice paletták most felkeltették az érdeklődésemet neked hála :D Bár van hasonlóm, de az Essence, lehet a Catrice jobb lenne, képen jobban bejön :D akkro te ajánlod?

    VálaszTörlés
  2. mindenképpen, nekem kettő is van belőle! :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem van egy ilyen Loreal Glam Shine szájfényem, ami tulajdonképpen folyékony rúzs, és nagyon tartós a színe!

    VálaszTörlés
  4. igen, nagyon jó. Nekem a tempting pink árnyalat van meg. neked?

    VálaszTörlés
  5. Nekem a 112-es Keep the sweet van :)És bár 6 órát nem bír, de 3-4 nekem megvan.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése