Ugrás a fő tartalomra

Essence-régi képpel

Hali!
Mára egy kis képes bejegyzéssel készültem, összegezve, milyen Essence termékeim vannak.
Hozzátenném, hogy ez egy régi kép, azóta frissült a listám, de arról majd később!

2db smokey eyes ecset. Nos 400 ft egy ilyen ecsetért?? Szerintem tuti bediliztek az Essence-nél! :D Ez az ecset maga az álom, nagyon puha, könnyen lehet vele dolgozni, praktikus a kis tokja, nem hullik a szőre és színes. Kell ennél több?
2 db 4-es paletta: party animal és ciao bella!. Én sűrűbben használom a barnás színeket, de a party animal színei is nagyon jók, pigmentáltak. 
Sun club paletta-long beach árnyalat. Pici kis kompakt, remek színekkel, de asszem erről már áradoztam egy korábbi bejegyzésemben. :D (viszont ez is hullik a szemem alá, mint a franc..)
Metal glam szemhéjtus, fekete- az üvegben inkább tűnik csillámosnak, mikor felteszem nem is veszem észre a csillámokat, pedig szeretném észrevenni! :D
Colour&Shine-trip to venus- hát,hát... Sajnos nekem túl sok benne a kis csili-vili részecske, gyűlölöm, amikor a szemem alatt végzi, és a sminkelés végén úgy nézek ki, mint egy diszkógömb. Egyébként nagyon szép, ahogy a világos és sötét színek márványosan egybefonódnak. (valami praktika után kell néznem, h rendesen tudjam használni.)
A műszempillát még nem próbáltam, de a ragasztóját már igen, az nem volt rossz!
A pirosító ecset szintén csodás, ebből még be kell szereznem egyet, aminek a vége rózsaszín. Így azt a pirosításhoz, a barna végűt pedig bronzosításhoz fogom használni!
Az Are u hot? cerkához még nem volt sok szerencsém, csak a kezemen próbáltam ki, ez a Dm-es kis lila tatyóban rejlett.
A forget it 3in1 korrektora nekem annyira nem bejövős, lehet a bőröm túl sötét/barnult/szolis/guidás hozzá.
A Sun Club csillámos termékei nem rosszak, bár az ecsetes bronzosítóból picit sok jön egyszerre, akkor pont úgy nézek ki, mint Snooki a Jersey Shore-ból. :D A testre való csillámmal abszolút meg vagyok elégedve! :D
(egyébként imádom Snookie-t, csak néhol nekem már túl bronzis)
Remélem tetszett a bejegyzés és hasznosnak találtátok!
Sziasztok!

Megjegyzések