Ugrás a fő tartalomra

Hamburgerhús at home

Sziasztok!

Mivel a zsákmányoláson és a beauty dolgokon kívül igencsak szeretek enni és főzni, így egy mindenki által ismert étel, otthon készíthető változatát írom le nektek, ahogy én készítem.
Először is, vegyünk darált marha húst. (persze lehet, fele sertés is, ki hogy szereti). A legjobb ha van darálótok, nekünk nincs és rossz emlékeim vannak róla. :D

Vörös-lila és fokhagymát, valamint egy kis erős zöld paprikát (el lehet hagyni) betettem nagyobb darabokban az aprítóba és kábé fél percig daráltam. Ennyi idő elég is volt, hogy apróra szelje fel. Egy nagy tányérba beletettem a húst, rá a hagymás-paprikás keveréket. Ízesítettem sóval,borssal, paprikával,vegetával és egy kis őrölt majorannával. A kezemmel összekevertem és megkóstoltam. Úgy találtam jónak, ha még egy kis kechupot is adok hozzá. Így már teljesen jó lett a végeredmény. Hogy el ne felejtsem, raktam bele egy egész tojást is, (1kg húshoz) van ahhol 2 tojást írnak ekkora mennyiséghez, én úgy éreztem ennyi is elég. Hűtőbe tettem pihenni. Ebből a húsból kb. 8 húspogit tudunk elkészíteni.
Szezámos zsemlét, lapkasajtot, paradicsomot, hagymát,salátát majonézt, mustárt, kechupot, uborkát készítettem elő. A húst kis olajon teflon edényben kábé 10 percig sütöttem. A zsemlét megmelegítettem, rá egy kis sali, majd a húspogi és a sajt, és a többi hozzávaló, ki-ki mit szeret benne,(én speciel mindent!!) és jóízűen megettük.

Természetesen a hús és az egyéb belevalók listája, tetszés szerint választható. (a buci elkészíthető házilag, lehet bele kis pirított bacont csempészni, joghurtos szószokat csinálni,krumplit sütni hozzá). Én úgy vélem, nyugodtabban eszem ezt a hamburgert, amit én készítek, mert így tudom mi kerül bele. Igaz, h megkell hozzá venni a cuccokat, elkészíteni, elmosogatni utána, de abszolút megéri a fáradtságot ez a finomság.

További szép napot kívánok!

Megjegyzések

  1. nagyon jól néz ki :$ mi is szoktunk home made hambit csinálni, a legjobb mikor kint sütjük meg a husit parázson:)

    VálaszTörlés
  2. :D úú ne is mondd.. Nagyon megéheztem! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése