Ugrás a fő tartalomra

Ilcsi csókbalzsam vs Sleek pout polish

Sziasztok!

Körülbelül április óta van a birtokomban az Ilcsi csókbalzsam, június óta pedig a Sleek ajakápoló, így egy kis versenyt rendezek közöttük.

Ha valaki nem ismerné őket, íme 2 kép:



Igaz, hogy a két termék kicsit különböző, de végső soron mindketten ajakápolók. Na de lássuk is a "medvét".

A csomagolásról:
Az Ilcsi csókbalzsam nagyon kis apró tégelyben van, meg is lepődtem, mert a képek alapján nagyobbra számítottam. (Egyébként a vaterán vásároltam egy kedves kozmetikus hölgytől.) Egyszerű, átlátszó dobozt kapott, semmi cicoma, tetején "Ilcsi szépítő füvek" felirattal. Oldalán a mennyiséggel, 10 ml és az összetevők listájával. (a Krémmánián megtaláljátok a listát, én magam töltöttem fel.) 
A fahéj tartalom révén teltebb ajkakat ígér. Nos ezt megerősíteni nem tudom, viszont kellemes, bizsergető érzés, ha felkened az ajkadra! Finom fahéjas illata van, még az Uram is megjegyzi néha.  :D  Bár az Ilcsi termékek "zöld mivoltukról" híresek, 1-2 összetevő azért van benne, amit nem a természet alkotott. Az ára 1000ft körül mozog. Összességében véve nem egy rossz termék, táplálja az ajkakat és isteni illata van.

Másik versenyzőnk, a mostanában igencsak "divatos" márka, a Sleek terméke. 
Sleek pout polish néven fut, és sokféle színben megvásárolható. Én a powder pink árnyalatot választottam. Mi mást is, hisz imádom a pinket! :D
Szemet gyönyörködtető a csomagolása, pink rajta a Sleek felirat, persze a tetejének a többi része maradt matt fekete.  Rögtön a tetején feltűnik, hogy SPF 15, tehát ebben a nyári időben fényvédelmet biztosít! Ez plusz 1 pont a javára. Kiszerelését tekintve, 10gr, az Ilcsis 10 ml volt és bár nem vagyok egy nagy matek zseni, valszeg a kiszerelésük megegyező. :D

Az illata kevésbé finom, mint az Ilcsisnek, vagy nem olyan erőteljes, de azért nem rossz. Olyan sütibaba illatú. Ez egy picit kenhetőbb állagú, mint a másik, de a rózsaszín gyakran megfogja az ujjaimat. Ebben a nyári hőségben nem javasolom a táskában cipelését, inkább tegyétek be a hűtőbe, mert így frissít és nem folyik el. Megszünteti a száraz ajkakat, tehát az ajakápoló funkcióját abszolút betölti.

Alapvetően tudom, hogy míg a Sleek színezett ajakápoló, addig az Ilcsi "termék csupán" sima ajakápoló. 
Az Ilcsi mellett szól továbbá, hogy javarészt természetes anyagból készült, viszont a Sleek-ben van SPF 15! Csomagolás tekintetében egyértelműen a Sleek nyert viszont.

Én egy döntetlent mondanék, mert mindkét produktumot szeretek, csak a Sleek-et nappalra használom, az Ilcsit pedig inkább az este folyamán.
Mindenki döntse tehát el, melyik nyerte el jobban a tetszését és válassza a neki megfelelő cuccot, legyen az tégelyes, vagy stiftes kiszerelésű!

Sziasztok!

Megjegyzések