Ugrás a fő tartalomra

Nyári káposztasaláta

Sziasztok!

Ebben a nagy melegben, mikor semmit nem kíván enni az ember, nagyon gyorsan elkészítem ezt a salátát, behűtöm és pár óra múlva már fogyaszthatjuk is.
Mindössze pár hozzávaló szükséges eme finomsághoz.
Íme:
  1. fejes káposzta (én a fehéret szeretem)
  2. joghurt (natúr)
  3. majonéz
  4. répa vagy alma-hagyma kombó
  5. olívaolaj
  6. só-bors
 A káposzta külső leveleit leszedem, ez jó lesz a nyusziknak, de igazából nálunk a kutya is megeszi! Óvatosan félbe vágom, majd negyedekbe, a torzsáját kivágom. (ezt vagy én vagy a kutyu eszi meg, vagy együtt) :D
Hosszúkás szeletekre vágom, majd egy nagy keverőtálba halmozom. Ha almát és hagymát teszünk bele, nos mindkettőt vékony szeletekre vágjuk, lehetőség szerint gyaluljuk le! Én inkább répával kedvelem, ekkor a répát nagy lyukú reszelőn reszelem le. Mehet rá a káposztára.
Az öntethez vettem egy nagy pohár (kb.450gr-os) natúr joghurt felét, 3 ek. majonézt, 1ek. olívaolaj, só és bors, természetesen ízlés szerint. Alaposan összekeverem az öntetet, és mehet a zöldségek tetejére.

Néhány órán át hűtőben tartva a legjobb, az ízek ilyenkor jól összeérnek. Nagyon finom magában is, de köretnek is kitűnő. Mi most pl. fasírt mellé ettük.




Próbáljátok ki ti is, írjátok meg, hogy ízlett! Sok sikert!

Sziasztok!

Megjegyzések