Ugrás a fő tartalomra

Répuszos radír és paradicsomos radír

Sziasztok!

Ezen alkalommal 2 féle arcradírral is készültem nektek, válogasson ki-ki kedve szerint, illetve aszerint, hogy épp milyen hozzávaló van otthon.

Radírozni én úgy vélem, hetente 2x elég is (ez az arcra vonatkozik) illetve én heti egyszer szoktam testradírozni. Egészen frissítő érzés, és a bőröd utána pihe-puha marad. 
Kitágult pórusokra javaslom, hogy olyan radírt válasszatok, amiben nagy szemcsék vannak! De semmiképp sem szabad túl gyakran, vagy túl durván radírozni, hisz így éppen ellenkező hatást fogunk elérni. Aki pedig olyan szerencsés, hogy normál bőre van, annak javaslom, hogy finom szemcséjűt válasszon.

A receptek nem tőlem származnak, kár lenne kamuzni, nem vagyok ennyire találékony. Michelle Phan-től lestem el a youtube-on. Akkor következzen is a várva várt recept:
A répuszos radírhoz szükségeltetik répa lé, (legjobb ha frissen facsart otthon, de ha ez nem jön össze, mindenképp bio répalevet vásároljatok), zsíros bőrűeknek tengeri só, normál/kevert bőrűeknek pedig barna vagy nádcukor, illetve méz. A cukrot/sót jól összekeverjük egy kis mézzel, és végül egy kis répalével. A csajszi nem közvetlen a kezével viszi fel a cuccost, hanem egy kis anyagdarab segítségével, de szerintem kézzel is pont ugyanolyan jó lehet. Alaposan, körkörös mozdulatokkal felviszi, utána 5 percig rajta is hagyja. Ezután vízzel gyengéden lemossa és azt mondja nagyon frissítő érzés a bőrének. Javasolja, hogy ezután ha napra megyünk, mindenképpen használjunk fényvédő terméket, mert a répában van valami cucc. (ezt a részt a vidiben nem nagyon kapiskáltam, no mind1.) Mialatt a répás radír az arcán volt, répalevet szürcsölgetett és elmondta, hogy napi 3 pohárnál több répalevet nem javasol meginni. A répában egyébiránt rengeteg A-vitamin van, antioxidánsok, béta karotin, valamint retinol, ami kollagént termel és valóságos csodát művel a bőrrel. Szerintem mindenképp érdemes kipróbálni! 
mézecske
                                                                            

zsenge répusz
tenger só
                                                                    
barna cukor
Következzen a paradicsomos radír, ami szintén nem rossz és azt hiszem itthon hatalmas mennyiségű bio paradicsom érése várható hamarosan!
Szükségeltetik hozzá nyilvánvalóan friss, érett paradicsom, olyan, aminek a zöld szára is megvan még, illetve cukor. (jó a sima szemcsés, nem kell semmi cicomázás.)
Késsel vágd le a paradicsom tetejét, ez lesz a radírozó padocska, és mártsd bele a cukorba, úgy h a paradicsomot jól befedje. Ezután a megtisztított bőrödön körkörös mozdulatokat  tégy, különös tekintettel az orr és a homlok környékére. 10 percig hagyd hatni az anyagot, majd finoman mosd le, töröld meg és készen is vagy. Hidratáló és fényvédő javasolt a használata után.
Elfelejtettem leírni, de gondolom egyértelmű, h akármilyen radírt, pakolást alkalmaztok, azt MINDIG-MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT, csak a sminktől, krémektől és szennyeződésektől mentes arcon használjátok!
kristálycukor

paradicsom
Remélem kipróbáljátok és hasznotokra válik eme radírok használata. Sok sikert hozzá.

Sziasztok!

Megjegyzések