Ugrás a fő tartalomra

Smink party animal palettával

Sziasztok!

Ezt a sminket már régebben, egy szomorkás, hétfői napon alkottam meg. Igazából nem kellett hozzá sok minden, és a színek kavalkádja egyből jobb kedvre is derített, mivel utálom a hétfőt! :D

Hozzávalók:

Arc:
L'oreal Mat Morphose hab állagú alapozó
Catrice multi color powder

Szem: 
NYX szemhéjalapozó (testszínű)
Rimmel fehér szemcerka
Essence- party animal paletta
Maybelline Falsies spirálja

Ajak:
Clinique-Superbalm Moisturizing lipgloss-grapefruit

Az arcomat alapos tisztítás után a hab állagú alapozóval, szivacs segítségével vittem fel, rá a Catrice púdere, nagy fejű ecsettel elolasztva. Szemre alapozás képpen a NYX bázisa jött. Az Essence quattro palettából a világos zöld szín ment a belső szemzugba, a világos kék árnyalat a mozgó szemhéjra, a sötétebb kéket kicsit a szem külső sarkaiba tettem. A színeket az Essence Smokey Eyes ecsetjével satíroztam. A vízvonalra fehér szemcerka és a pillákra a Maybelline spirálja került. (alsó pillákra nem raktam.)
A számra egy egyszerű,de nagyszerű ajakfény a Clinique terméke került, ami nemcsak ápol, hanem ragyogó fényt is biztosít.
Íme az eredmény:

Azt gondolom, az ilyen vidám színek bárkit jobb kedvre tudnak deríteni egy szomorkás, hideg borongós napon, de persze máskor is.

Kísérletezzek ti is bátran a színekkel és sok sikert az elkészítéshez.

Sziasztok!

Megjegyzések