Ugrás a fő tartalomra

Miss Rosé haul

Sziasztok! 

Jóóó régen zsákmányoltam ezeket a cuccokat. :D Ezeket a termékeket a soroksári Auchan külső üzletsorán lévő "Rosé" nevű boltban vásároltam.
Egy krémes pirosítót, egy csillámos tust és egy Edith márkájú pink szájfényt zsákmányoltam.
Lássuk a medvéket: 



Kezdjük a krémes pirosítóval. Ő a 3-as árnyalatú, eléggé pinkes beütésű, de nem bánom. Azt hiszem remekül passzol a bőrömhöz. Tervezem, hogy beszerzek még egy barackos és/vagy barnás árnyalatot is.
600forintért egy életre elegendő mennyiséget lehet bevásárolni.
Én kézzel vagy az Essences pirosító ecsettel viszem fel. Könnyen építhető, tartós (én le szoktam púderezni) és finoman beleolvad a bőrbe. Egyszóval telitalálat!
Az Edith szájfények se neve, se száma se semmi. :( Apró kis csillámok vannak be, szépen csillog a napfényben. Illata nem túl jó, nem is túl tartós. Én nem vásárolnám újra, nem nagyon jött be. :(

A harmadik dolog amit vettem, az a tus. Apró arany csillámok vannak benne. Nos megintcsak nem csináltam jó vásárt. Nekem nem jött be. Hamar kenődik, nem is igazán csillámos. :( Sajnálom nagyon, mert nagyon jókat olvastam már blogokban, mindenkinek bejött. :D 
Hát így jártam, de nem bántam. Még vissza fogok térni az üzletbe, szeretnék por állagú pirosítót, és talán szemfestéket is.
Remélem hasznosnak találtátok a bejegyzést, és kedvetek támad Miss Rosé termékeket venni.

Sziasztok!

Megjegyzések