Ugrás a fő tartalomra

Avon zsákmányok

Sziasztok!

Még a kettővel ezelőtti katalógusból vadásztam le ezeket az Avonos dolgokat. Igaz a bőrtónusjavítót a Vateráról vettem, mert a katalógusban 2700-ért horror árban volt, én viszont szállítással együtt 1700 forintért vettem meg.
Na, de mi is a véleményem? 
Először is, íme az "alanyok":
Ez a "sminkalap" egyenletesebb bőrt ígér, összehúzza a pórusokat, kellemesen eloszlatható rajta a később felvitt alapozó. Tapasztalataim szerint, tényleg remekül működik az alapozóval, mintha könnyebben lehetne eloszlatni, vagy nem is tudom. Mivel először így próbáltam ki, bár nem volt rossz, de nagyon hamar átfénylett a bőröm, zsírosodott. :(
Következő alkalommal már csak ezt paskoltam az arcomra és egy kis áttetsző púdert, és így már sokkal jobban viseltem, kevésbé éreztem vakolatszerűnek az arcomon.
Maga a krém, fehéres, az arcra kenve azonban átlátszó lesz és teljesen belesimul az arcba. Mintegy púderré válik, vagy nem is tudom mi lenne a jó kifejezés rá, de mindenesetre megváltozik az állaga.
Én azért 2700 forintot nem adnék ki érte, de akciósan abszolút megérte az árát. Ja! Persze fényvédő is van benne, így még egy piros pont jár neki. :D
A másik termék, amit vettem az a mattító papír volt. 50 darab van benne és úgy emlékszem, 700 forint volt az akkori akciós ára.
Ránézésre egyből a sütéshez használt zsírpapír jutott eszembe. Aranyos kis zizegő lapocskák, amik tökéletesen felszívják a zsírt, de az alapozót,púdert nem szedi le az arcunkról. Érdemes beszerezni, a csomagolása is kellemes számomra, olyan kis diszkrét. Mindenképpen ajánlom megvételre!
Ha valami jó akciót találtok, ne habozzatok megrendelni eme csodás dolgokat.

Sziasztok!

Megjegyzések