Ugrás a fő tartalomra

Essence mattító tonik

Az Essence Pure Skin termék családjából választottam ezt a tonikot, mivel tonikra volt szükségem,de a Müllerben nem volt az old school Fabulon Tini tonikból. 
Kiszerelését és árát tekintve pont ugyanolyan, mint a tini tonik, de úgy gondoltam ki kell próbálnom valami újat.
És nem bántam meg!
Sőt,azóta a Tesómnak is vettem a szülinapjára, mert nálam kipróbálta és tetszett neki.
A honlapon azt ígéri, felveszi a küzdelmet a pattanások és mitesszerek ellen, és egész napon át tartó mattítást ígér!
Az illata olyan friss, és az arcom is, miután áttörlöm vele esténként. A mattító hatást én nem veszem különösebben észre, de jópofa hogy a folyadék alján ott a púder, és fel kell rázni használat előtt. Már jó ideje használom (2,5 hónapja kb.) és szerintem újra fogom vásárolni, mert nagyon bevált nekem. (és a Tesómnak is). 
200ml a kiszerelése és 600 forintos áron kapható.
Próbáljátok ki ti is, bátran ajánlom!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése