Ugrás a fő tartalomra

:( avagy, miért nem írok mostanság sűrűbben....

Sziasztok!

Mostanában nem tudok nektek sok újdonsággal,zsákmánnyal előrukkolni. Ennek oka, hogy nincs pénzem zsákmányokat vásárolni. Hiába kezdtem el dolgozni, részmunkaidős az állásom, első hónapban nem is dolgoztam teljes hónapot, kiderült, hogy nem kapok adójóváírást sem. :( Csakhogy erről mindenki elfelejtett szólni. Én persze álljak mindig rendelkezésre, hátha valaki lebetegszik, stb.. Persze ha nekem bármilyen kérdésem van a béremmel kapcsolatban, akkor az a válasz érkezik, hogy nézzem meg a bérpapíromon. Na most ezt kézhez kaptam a napokban, és kiderült, havi 12100 ft-al több bért kellene kapnom. Így csütörtökön a melóban első dolgom lesz, hogy rákérdezzek az adójóváírás témára.
De nem akartam ennyire a beauty dolgokról elkalandozni, de egész egyszerűen nem jut pénzem ilyen dolgokra.Hetente 1500 forintot tudok ezekre a dolgokra áldozni. Ugyanis sokkal fontosabb, hogy befizessük a csekkeket, kaját vegyünk, meg persze ott van a kutyus is. :D Mondtam az Uramnak, hogy a műkörömről elsőként lemondok, de azt mondta ezt a kiadást még kibírjuk.
Egyébiránt elég szomorú, hogy egy átlagos igényű, átlagos pár egy átlagos méretű lakást nem tud 2 fizetésből fenntartani. Pedig a felsorolt dolgokon túl, én fodrihoz,körmöshöz meg kozmetikushoz (gyantára) járok havonta. Ruhákat rég nem vettem magamnak, ahogy az Uram se, nincsenek luxusigényeink, nem eszünk mindennap húst és kaviárt, nem iszunk méregdrága dolgokat, sőt még az autónk se egy terepjáró vagy kamion, csak 2 személyes kisautó. 
Mindezek fényében eléggé elkeserítő, hogy hiába van munkám, még egy Sleek palettára vagy egy másik Kabuki ecsetre sem futja jelenleg. :( Ezért (is) várom a karácsonyt, hogy megvehessek pár dolgot az "álom" kívánságlistámról.

Ez a poszt ugyan nem egy szuper zsákmányról szól, vagy a divatról, de ez is hozzátartozik az élethez, és valakinek erről is írnia kell. A blogolás nem csak arról szól, hogy szép és jó dolgok vannak, hanem az élet árnyékosabb oldaláról is.
Remélem nem untattalak titeket, igyekszem optimistább bejegyzéseket készíteni.

Sziasztok!

Megjegyzések