Ugrás a fő tartalomra

Hajat festettem... :D

Sziasztok!

Egy szép keddi napon, hirtelen ötlettől vezérelve átfestettem a hajam. :D Nem tudom megmondani, hogy miért, pedig alapvetően semmi bajom nem volt a szőke hajjal. Sőt! Nagyon is örültem, hogy hosszas "szenvedés" után végre sikerült a hőn áhított szőke tincseket elérni, anélkül hogy a hajam leégett volna, vagy szálkásodna. Szóval, ezen a borongós napon úgy döntöttem, szeretném ha ismét sötét lenne a hajam. Mivel régen simán csak fekete volt, és most volt lehetőségem arra, hogy változtassak, így a finomnak hangzó "csokoládé" árnyalat mellett döntöttem.
A Rossmannban már csak annyi dolgom volt, hogy a megfelelő árnyalatot válasszam. Hosszasnak nem mondható keresgélés után az új Palette Permanent Natural colors 868-as csokoládébarna színe mellett voksoltam. Szerencsére az amúgy is karcsú pénztárcámat is megkímélte, hiszen alig 800ft volt. A festésre másnap reggel szántam rá magam. Úgy voltam vele, ha másnapra se gondolom meg magam, akkor indulhat a mókázás!
Összekevertem a festéket, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Annyira csodálatos színe lett, pont úgy nézett ki, mint egy fincsi csokipuding. Komolyan mondom, egyedül a szaga árulta el, hogy egy hajfestékről van szó.
30 percig volt a hajamon a keverék, addig Sex and the City-t néztem. A felvitelt egyébként először ecsettel, majd később inkább kézzel végeztem, vagyis konkrétan belemártottam a kezem a festékbe és az ujjaimmal vittem fel a festéket, jól belemasszírozva a hajamba és gondosan eloszlatva. A hatóidő letelte után lemostam, majd a hozzá csomagolt tengeri kollagénes (na persze..) pakolással kényeztettem a hajam. Már vizes állapotában is nagyon tetszett, de amikor megszárítottam... Akkor jött a felismerés, hogy mennyire tetszik újra a sötét haj. Azóta is próbálom szokni még a színt. Fura sok havi szőkeség után ez az őszies-meleg csoki árnyalat. De mindenki megdicsérte, azt mondták jól áll. Persze így is volt, aki a szőke mellett kampányolt.. Ki tudja, talán jövőre újra szőke leszek??  
Fedését tekintve tök jól eltakarta a világos tincseket, de a sajátomat is rendesen befogta. Igaz néhol látszik 1-1 vörösesebb árnyalat, de szerintem direkt jó, hogy nem unalmas a hajam.

Ha hajfestésen gondolkoztok, ne habozzatok, mert viszonylag egyszerű, és pénztárcakímélőbb mint egy fodrász.

Sok sikert, Sziasztok!!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése