Ugrás a fő tartalomra

Ici-pici zsákmányocska

Sziasztok!

Rájöttem, hogy abban is van jó, ha nem tudok mindig mindent megvenni magamnak. Egyrészt kevesebb pénzt költök, másrészt pedig így sokkal jobban tudom értékelni az aktuálisan megvásárolt cuccokat, mintha minden nap 3-4 ezer forintot dobnék ki.
Ezek a termékek nem egy zsákmány eredményei csupán. Van amit a heti 1500-as zsákmány során vettem, és van amit kaptam. Lássuk:


Eveline tonik- 500ft
Synergen 5in1 arctisztító-400ft
Bioderma H2O sminklemosó-500ft
Essence XXXL shine-500 ft (ajándékba kaptam a Mamámtól)- Bubble babe
Essence Colour&Shine szemhéjpúder-800ft (Fabulous)

A tonikot még nem próbáltam, az Essence mattító tonikjából van egy kevés, még azt használom. Szintúgy a Synergen arctisztító sincs felbontva. A Bioderma lemosója valami csodálatos. Esténként fürdés előtt a vattára csepegtetek egy picit és csodásan lehozza a sminket-koszt az arcomról. Kellemes az illata, jó az állaga. És szerencsére 2 üveggel vettem belőle. :D
Az Essence szemhéjfestéke  fantasztikus!! Gyönyörű barna, apró arany csillámokkal. Pont jól illik az újonnan festett sérómhoz és nem utolsó sorban tartós is, nem gyűrődik be.
A szájfényről annyit, hogy nagyon szép, bár ebben a ködös szaros időben nem látszanak az apró kék-lila-rózsaszín csillámok. Igazán csak akkor érvényesül ha pl. süt a nap, vagy van egy kis mesterséges fény. De már az üvegét nézegetni a borús napokon felér egy kis napsütéssel, olyan szép.

Ennyi lenne mára, szerintem jó vásárt csináltam a termékekkel, mert mindegyik olyan, ami biztos nem a sminkes fiók alján fogja végezni.

Sziasztok!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése