Ugrás a fő tartalomra

Új táskám-őszi edition

Sziasztok!

Hát az valahogy úgy volt, hogy valamit mindig kellett gyűjtenem. Gyerekként odavoltam a zselés tollakért, a színes radírokért. Aztán ez a szenvedélyem elmúlt, és fel is nőttem. :D
De 18 éves korom körül elkezdtek érdekelni a táskák. Nem tudom mi történt, előtte nem érdekelt milyen táskám van. Majd lassacskán a táskaőrület begyűrűzött a hétköznapjaimba és lelkes táskagyűjtővé váltam.
Nos, felesleges is részleteznem, a lényeg, hogy számos táskára tettem szert. Mióta elköltöztem az őrületem alább hagyott, a tatyik nagy része az ágyam alá kényszerült, és egyszerre maximum egy táskát hordok folyamatosan.
A kollekcióm legfrissebb darabját szombaton szereztem be, az Invázióban. Az üzlet a Tesco üzletsorán van és először akkor láttam meg, amikor a vásárlásból kifelé menet elmentem a kirakat előtt, rögtön a táskára tévedt a szemem. Nem volt benne semmi extra, semmi csicsa. Még az árát sem nevezném kiugrónak. 
Másnap muszáj volt elmennem érte, mivel egész nap csak "ő"járt a fejemben.
Féltem egy picit, hogy a Glamour napi kedvezmények miatt lecsap valaki más rá, de ahogy odaérve megláttam a kirakatban, megdobbant a szívem. Beszambáztam az üzletbe az Urammal,de már csak a kirakati példány volt meg. (ezúton is bocsi attól,aki szerette volna megvenni és elhappoltam előle).
Előtte nem sok szerencsém volt az Invázióban járni, és most is kifejezetten a táska miatt mentem be. Az üzletben minden eladó és a pénztáros is kedves és készséges volt. Végre egy hely, ahol nem vágtak idióta fejet, mikor szerettem volna venni valamit. :D

Végülis térjünk a lényegre, a TÁSKÁRA!
Fekete színű, anyagát tekintve pedig műbőr. Egy virág van rajta kívülről levelekkel és szirmokkal, szintúgy feketében. Pici fogantyúja van, így váll alá nem, de stílusosan kézbe fogva hordhatjuk. Belül egyterű, 2 kis mobiltartó rekesz van, és egy cipzáros kis rész az iratoknak. A napi szokásos dolgaimat (iratok, teló,naptár,gyógyszerek,fésű,kis neszesszer) kényelmesen elférnek benne. 
Azt gondolom 3ezer forintért simán megérte megvenni, őszi-téli szezonra tökéletes választás. Lehetett volna mondjuk sötét barna, vagy világos színben is, de a fekete is nagyon tetszik. 




Én azt mondom, érdemes benézni az Invázióba, sokféle táska , egészen baráti áron.
Jó táskavadászatot.

Sziasztok!

Megjegyzések

  1. nagyon tetszik a táska :) Ki lehet baromi jó dolgokat fogni az Invázióba , és tök jó fejek itt is az eladók :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyoon tetszik a táskád:)) Az invázió szerintem is nagyon jó, tök olcsó meg jó cuccok vannak ott, imádom:))

    VálaszTörlés
  3. köszi csajok! :D Tudtam én h érdemes másnap visszamennem érte!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése