Ugrás a fő tartalomra

Balea ajakápoló balzsam Aloe verás

Sziasztok!

Ahogy már korábban említettem, rajongok az ajakápolókért. Nem számít a márka, a szín vagy a csomagolás, vagy a kivitelezés. Egytől egyig odavagyok értük. Most, hogy a tél már majdnem a nyakunkon van, érdemesebb gyakrabban ápolni az ajkak érzékeny bőrét. Mindig legyen nálatok egy ajakápoló! (de az sem baj, ha van 2, lehet miből választani).
.
Múltkori Dm-es túrám során, mitadisten az ajakápolók felé sétáltam. Mivel nagy gyűjtő vagyok, így a szememmel gyorsan átfutottam a kínálatot és ráleltem erre a csodára. :D El kell mondjam, SOHA nem volt még Dm-es ajakápolóm szégyen szemre. A tubusos Carmex nagyon bejött, a stiftes változata már kevésbé. Ekkor mentőövként jött a Blistex krémes ajakápolója, ami 1 év után már lassascskán ki fog fogyni. No és a kis kitérő után a lényeg, hogy nagyon megszerettem a tubusos-krémes verziókat.
A csomagolása már bejövős volt, fincsi kis aloe-vera darabka a csomagolás külsején. Huhh,ez nálam már egy pont. ( a reklámosok jól a szívem közepébe találtak). Aztán a kis cuki tubus, kékben pompázva. (pedig nem is szeretem a kéket). Na gondoltam, maximum ha nem jó a cucc, majd elajándékozom. És amikor megláttam az árát, kemény 329 magyar forintosba fájt. Gyorsan beleugrott a kosaramba.


És nemis csalódtam benne, amikor itthon kipróbáltam!
Krémes az állaga, az ajakra kenve vigyázni kell, mert csíkot hagy maga után. (én mindig ujjal elegyengetem a széleket). Szinte issza be a szám. Mióta megvettem, csak ezt használom, Nagyon hamar hidratálja az ajkakat, és elég naponta kb. 2x használni. Finom az illata is, nekem a csomagolása is igen tetszik és persze az ára is baráti. És persze Dm-es. Kell ennél több?

Sziasztok!

Megjegyzések