Ugrás a fő tartalomra

Clean&Clear Morning energy arcradír

Sziasztok!

Ez volt az a termék, amikor a reklám hatására rögtön úgy érzed, ez KELL neked. Nálam ez nem szokott így lenni, általában vásárlás előtt körbenézek a neten, véleményeket olvasok, vagy csak megvárom míg minél többször látom a hirdetést. Ennél ez nem így volt. 
Hanem így: reklám--> könyörgő szem az Uramnak--> és mentünk is megvenni. :D (bár minden ilyen egyszerű lenne). Éppen akciós volt, így 1000 magyar forintért már hozhattam is haza.
Kezdjük a csomagolással: igen tetszetős nekem. (narancssárga szín és a szokott klínendklír felirat), tubusos kiszerelés, és láttam a narancs kis radírozó gömböket. Hangzatos szavak, mint c-vitaminnal és ginzenggel. Az életben nem láttam még ginzenget, de marha jól hangzott, hogy azzal tisztíthatom majd a csodás kis pofácskámat. Tehát reklámból és dumából nem volt hiány. :D
És akkor a valóság:
Nekem ez a radír nem igazából jön be. MERT: a radírozó szemcsék túl aprók, a kis narancssárga gömbök, amik benne vannak nem olvadnak el, hanem lemegy a lefolyóba, és az a frissítő érzés sem igazán sokáig tart ki. :S
Én őszintén szólva többet vártam tőle, ennyi pénzért. Mert ha arról van szó, veszek egy olcsóbb radírt és közben pl.narancsot szagolgatok, így selymes lesz az arcom és az orrom is örülni fog. :D
Viccet félretéve, én nem ajánlom tág pórusú, zsíros bőrű egyéneknek. Azért nyilván elhasználom, de legközelebb mást veszek reggeli arctisztító gyanánt!

Róla van szó:

Megjegyzések

  1. Én használtam, de nekem sem jött be annyira, amennyire szerettem volna. Számomra túl nagyok a szemcséi.Mostmár a Nivea Beuty bőrszépítő radírozó lemosóját használom helyette :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése