Ugrás a fő tartalomra

Megint hajat festettem! :D

Sziasztok!

Az előző hajas postban már láthattátok, milyen hajat kreáltam magamnak a múltkor. Nos, ahogy telt-múlt az idő, ugye mondanom sem kell, a hajfestékem elkezdett kopni, lenőni.
Mivel a sötét színt mindenképp meg akartam őrizni, ezért újabb hajfesték keresésébe kezdtem. Naná, hogy megint a Rossmannban kötöttem ki.:D
Éppen akciós volt a Schwarzkopf újdonsága a Shake&Color elnevezésű innovatív és egyszerű hajfestéke. Csak úgy, mint a többi habállagú hajfestéknél, ezt is egyszerűen fel lehet vinni. De itt a csavar, ugyanis az összetevőket össze kell rázni, mint egy shakert! :D
Már a csomagolása is nagyon tetszetős. És még ki sem bontottam, de már eperillatot árasztott. (egyébként fel is van tüntetve, h eper illatú, nem csak beképzeltem.).
Ezúttal a Violette árnyalatot választottam, ami a múltkorival szemben nem sötétbarna, hanem ahogy a neve is mutatja, violaszínű. Egészen pontosan én sötét lilának, padlizsánosnak, vagy mélybordónak is mondanám. Az árnyalat száma egyébként a 499-es.
A szokásos dolgokat találjuk benne, mint: színelőhívó folyadék, maga a festék (itt por formában), kesztyű, ápoló balzsam, és használati utasítás.
Először felvettem a kesztyűt, a színelőhívót pedig beleöntöttem a shakerbe. Mehetett rá a por, tető rácsuk, és indulhatott a keverés. :D Vicces volt, mert kb. az 5. rázás után már felvette a cucc a hab állagot. Viszont rá van írva, hogy 40x rázzuk meg. No, én nem számoltam, rázogattam egy ideig és alig vártam, hogy kinyissam a tetőt.
Hát a festék színe nemis tudom mondjuk valami eperszószra vagy menstruációs vérre hasonlított. (bocsi, de tényleg olyan volt a színe!) Az illata epres volt, és egyáltalán nem kellemetlen.
Fogtam, és ahogyan sikerült, belemártottam a kezem és kenegettem a hajamra. Nem volt semmiféle koncepcióm h milyen irányban haladok, vagy fentről-le, jobbról-balra, épp ahogy sikerült. Az én rövidke hajamra sok volt a cucc és a negyede a csapban végezte, de még mindig jobb, mintha mondjuk pl. kevés lett volna.
A hatóidő a szokásos 30 perc, következett a lemosás (megjegyezném marha sokáig tartott mire úgy ahogy levakartam a festéket, vagy 10 percen keresztül suvickoltam, mire a a víz épphogy tiszta lett), majd a 2 perces ápoló paki. Utána a szárítás, és a csodás végeredmény. Ahogy a napfény rásütött a hajamra, néhol kis vöröses-bordós csillogást véltem felfedezni, ami nagyon tetszett. Az utána következő hajmosásoknál, ahogy szokott lenni, kicsit engedett a szín, és a sampont is pinkesre színezte.
Véleményem szerint ez egy igazán jó termék, jópofa volt a csomagolás, kellemes az illata, az ára sem volt eget rengető (1099ft), és a felvitel is kivitelezhető még a kevésbé ügyeseknek is. 
Mindenképpen ajánlom!!
Íme a hajfestés képekben:







Megjegyzések

  1. Wow tök jó lett, erről a rázós hajfestékről meg még nem is hallottam :) Már alig várom hogy nekem is ismét rövid hajam legyen, mert a mostani mennyiségre kb 3 shaker kéne :D

    VálaszTörlés
  2. :D :D akkor majd ha rövid lesz, mindenképpen próbáld ki!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése