Ugrás a fő tartalomra

Megjött a fizum haul

Ismét egy zsákmányos poszttal jövök nektek! Az oldalsávon tartott szavazáson ti arra szavaztatok, hogy legyenek inkább zsákmányos bejegyzésnek. Így szívesen teszek eleget eme kötelezettségemnek. (kapott még szavazatot a sminkes, és receptes is).
Ti a bejegyzést már valszeg november végén olvassátok, amikor is közeleg majd az újabb fizetés. Persze ebből majd a kari ajándékokat kell megvennünk, meg a karácsonyfát, díszeket, stb...
A zsákmány egészét a Dm-ben vettem, természetesen.

Ráadásul, ami csak most tűnt fel, az összes termék Balea! (mennek majd a vélemények a Krémmániára..)
Az első termék nem más, mint egy fertőtlenítős folyékony szappan. Ez nem csak akkor jó, ha pl. hússal szöszölök a konyhában, vagy a kutyám bizonyos részeit takarítom, de még az ecseteimet is ebben mosom ki hetente. Kellemes az illata, nem szárít és pumpás! Kb.500ft volt.
Kellett már egy hajhabot is vennem, ugyanis az előző Baleás hajtőemelő kezdett kifogyni, másrészt pedig szörnyű volt. Így félve ugyan, de megvettem márkatársát és igazán pozitívan kellett csalódnom. Jó tartást ad a hajamnak és valamilyen formulák vannak benne, amik a hő hatására aktiválódnak. (na ez a kamu duma szerintem).
A tusfürdőt még nem próbáltam, de kellemes barackos illata van, majd ha az előző elfogy, erre is sor fog kerülni.
Az Uramnak egy dezodort kellett vennem, és a költségvetésünk úgy döntött, ne legyen több 300ft-nál. Én ugyan nem sok reményt fűztem hozzá, de sikerült egy golyós dezodort kerítenem, ami árban is jó volt. Az Uram pedig elégedett vele. (nekem is van golyós Dm-es deóm, és tök jó).:D
Végül pedig babaolajat kerestem. Itt végre elfogadható áron kínálták, nem úgy, mint a Tescoban, ahol 900 meg 1000ft-ért vesztegették őket. Na én nem akartam ennyit erre áldozni, és itt kiváló 500ft-os áron jutottam hozzá. Fürdés után kenem be vele a vizes bőröm, kicsit hagyom h beszívja, majd a felesleget türcsivel leitatom. Sokkal lágyabb lesz a bőröm, mint bármely testápoló után, így szerintem kiváló alternatíva.

Ennyi lettem volna mára, a ma bemutatott termékeket mind jó szívvel ajánlom Nektek is, próbáljátok ki!

Sziasztok!

Megjegyzések