Ugrás a fő tartalomra

Mini Rossman zsákmány

A kép szereplői:
  • Palette habállagú hajfesték (1099ft)
  • Sunfleur csokis paki (599ft)
  • Essence Colour&go: nude it és blue addicted (2x350ft)
  • Chupa Chups edt- 75ml- exotic kiss (999ft)
Az árakat csak a kíváncsiság kedvéért írtam le, nem gizdulásból. (mert nincs mire)

Megjegyzések

  1. A blue addicted nagyon cool lakk, én is nemrég vettem meg. Viszont nekem csak 3 rétegben fogott vadítóan. És a csillámokkal pedig nagyon megszenvedtem :/ De ezeket leszámítva irtó dögös :)

    VálaszTörlés
  2. A csokis pakolásról írsz majd?:)

    VálaszTörlés
  3. Annak a parfümnek jó illata van?Nálunk is van a Rossmann-ban,és ha jól emlékszem Horváth Zsuzsi (Galatea)kedvence volt,csak már nem tudott olyat venni..:)

    VálaszTörlés
  4. Marcsi:

    én kék lakkra szoktam tenni, így egy réteg is elég! :D

    Renii: természetesen, ha szeretnéd, akkor meg fogom csinálni. :D

    Orchidea711: hát, nem igazán vagyok elájulva tőle... :S

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése