Ugrás a fő tartalomra

Októberi kedvenceim

Sziasztok!

Még soha nem jelentkeztem ilyen jellegű bejegyzéssel, de most eljött az ideje.
Íme azok a dolgok, amiket a legtöbbet használtam októberben:


 Ebben a kék neszesszerben vittem a sminkcuccokat a melóba, amikor egy kis igazításra volt szükségem. Kb. 2éve vettem egy bizsuboltban 1000ft-ért. Csak 1-2 helyen hiányzik róla a flitter, de nagyon szeretem!

 Íme egy csoportkép a termékekről:

Az egyik fele: S-he körömlakk, 345-ös számú gyorsan száradó lakk. A kis csillámok nagyon feldobják a feketét. Lovely Cracking lakk-ezüst színben, és az NYC-perpetual peony lakkja, ami a kedvenc pink színem.
A képen még a kedvenc pillangós csatom, amit a Tescoban vettem már jó rég , és az Essence Smokey Eyes ceruzája ARE U HOT? névvel ellátva, ami igen hasznos volt a barna füstös szem elkészítéséhez!

A Dove akciós dezodorja, ami igencsak kellemes csalódás volt! Mellette a Bioderma Sebium H2O micellás lemosója, amit szinte naponta használtam. Esténként a tonizálás után az Eveline orchideás gélt kentem fel. Nagyon hasznos társnak bizonyult az Essence stay all day krémes-applikátoros korrektora, meglepően jól teljesített nálam. Csakúgy mint a szőkéknek való pirosító-bronzosító duó, amit ugye 299-ért vettem anno. A szememre legtöbbször a Colour&Shine Fabulous árnyalata került, az I Love Extreme spirállal és az I Love Stage alappal. (sajnos ők lemaradtak a képről). Havi kedvenc ajakápolóm pedig a Balea aloe verás szuper terméke.

Nos, én ezeket a termékeket használtam Októberben. És ti? Szeretitek, vagy van-e ilyen terméketek, mint a képeken?

Megjegyzések

Megjegyzés küldése