Ugrás a fő tartalomra

Vitaday 1x1

Sziasztok!

Mivel egészség témakörben nem bővelkedik a blogom (végülis beauty blog vagy mifene..), de úgy gondoltam ezeknek az apróságoknak érdemes pár szót szentelni!
Kezdjük tehát azzal, hogy mostanság ugye nem igazán van keretünk arra, hogy "drága" vitaminokat vegyünk. Régebben az Uram Actival-t szedett, én pedig különféle szépségvitaminokat és drágább C-vitaminokat, vagy sörélesztőt. Az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy az Uram jó pár kilót felszedett a vitaminoknak hála, ami az ő esetében kifejezetten jó volt, mert szedett magára végre egy kis husit. :D Én azt vettem észre, hogy a Dm-es vitamintól gyorsabban kezdett nőni a hajam. :D
Régebben is ismertem, de csak most szerettem meg, az 1x1 Vitaday termékcsaládjába tartozó kis bogyókat. 30 szemes kiszerelésben kapható, és mi a Tescoban vásároltuk meg. 3 félénk is van itthon, mégpedig:
  1. Multivitamin+ szelén
  2. C vitamin-200mg
  3. Magnézium+B6 vitamin
Napi szinten ezek közül a multivitamint szoktam szedni, általában reggel 1 szemet. Található benne: c-vitamin, niocin, e-vitamin, pantoténsav, b-vitamin, riboflavin,tiamin,folsav,biotin,szelén és b12 vitamin is. Szerintem a hideg, járványos időszakban nem árt, ha néhanapján 1-1 szemet bekapunk.
A Magnézium+b6 vitamint elsősorban az éjszakai lábgörcseimre vettem, de hasznosnak bizonyul "azokon" a napokon is.
A c vitaminról ugye nem kell mesélnem, hogy mi mindenre jó, és mi mindenben található meg.
Igyekezzünk minél több vitamint magunkhoz venni, hogy a betegségek vagy elkerüljenek minket, vagy ha már benne vagyunk, akkor minél hamarabb legyünk túl rajta!
A gyümölcsök közül én a narancsot,almát és a banánt szeretem így télen. A zöldségek közül a vörös és lila hagymát, és kedvenc társamat a fokhagymát említeném. De ott van a sütőtök, a savanyú káposzta is.

A dobozokra rá van biggyesztve, hogy a vitaminok nem helyettesítik a vegyes étrendet, és ez így is van. Ne mindent a piruláktól várjunk, fogyasszunk mi is vitamin forrásokat.

A kis bogyók egyébként kedvező áron, kb. 400-500 forintért kaphatóak. 



( a képek a gyártó honlapjáról származnak!!)

Megjegyzések