Ugrás a fő tartalomra

Zsákmányocska

Sziasztok!

A héten szerencsére volt egy kis "pénzem" és elmentem zsákmányolni 1-2 dolgot:

A Dm-ben vettem az Uramnak a Balea borotválkozás utáni balzsamját. Finom mentolos illata van és borotválkozás után szépen nyugtatja az irritált bőrt. Azt  hiszem egy jó ideig megint nem kell erre költenünk.
A második dolog amit itt vettem szintén egy Baleás termék, a barackos hajfény. Ebből idén ez már a második flakon. Igazából kellemes az illata és frissen mosott hajra mindig fújok 1-2 pici adagot. (talán látszik is , h fényesít, nos én nem annyira vettem észre) 400ft-ot simán megér! A harmadik dolog nem meglepő módon az előbbi márka egyik cucca, mégpedig egy ajakápoló. Nos 329ft-ért hülyeség lett volna otthagyni, de neki külön posztot szentelek!
A 3db körömlakk, nem meglepő módon Essences, mégpedig:
  • Colour&Go- make it golden
  • Colour&Go-galactic black
  • All round talent-multifunkciós körömlakk
Az utolsó példány egy Lovely repesztő lakk, sima ezüst színben, 479ft-ért. El kell mondjam, a Lovely márka nagyon összekapta magát, repesztő lakkok széles skáláját láttam náluk, és az ezüst kipróbálása után azt kell mondjam, nagyon jók! Biztosan fogok még venni, ha lesz rá lehetőségem.

Hát ennyi. Remélem valamely terméket próbáltátok már, vagy ha nem, akkor most meghoztam a kedveteket!

Sziasztok!

Megjegyzések

  1. A Lovel-s szepesztős lakkon én is gondolkodtam, de nem tudtam milyen minőségű lehet, nem vagyok annyira oda a Lovely termékekért. De mostmár ki kell próbálnom ha tényleg olyan jók! :)


    http://youth-and-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése