Ugrás a fő tartalomra

Ismét vásárolni voltam... :D

Sziasztok!


Nagy meglepetésre, ismét egy zsákmányolós poszttal  jelentkezem, remélem nem unjátok még. (ha mégis, akkor kommentben jelezzétek).

A Tescoban a dekorkozmetikai termékekre 20 ill 25 % kedvezmény volt, és alapozóra volt szükségem. Thündérke blogjában olvastam a Rimmel mattító alapozójáról, és akciósan 1500ft-ért jutottam hozzá. A színválaszték nem volt igazából nagy, 4 féle volt mindösszesen. Én a 201-es Classic beige árnyalatot választottam. Nem rossz az alapozó, bár mattító krémmel és nélküle is, nálam pár óra alatt sajnos kifényesedik. De mattító papírral 2-3 alkalommal felitatom a felesleget és úgy nagyszerű. Estére sem tűnik el, nem ül bele a pórusaimba, inkább szépen kiegyenlíti őket. NYC púderrel használom nap mint nap.

A Manhattan Luxopolis nyári trendkiadásának maradék darabjai voltak kiárusítva Dm-ben, és ott vettem észre a kicsikét. 499ft volt és a Vipetrol az árnyalat színe. Igazából ilyen kékes-zöldes, és csillogós.

Szükségem volt egy bufferre, hogy lakkozás előtt teljesen matt és zsírtalan legyen a körmöm, 299ft-ért jutottam hozzá.

Az utolsó darab egy S-he lakk, piros csillámos-karácsonyi hangulatú. 800ft volt. Még csak 1 körmömön próbáltam, még nem volt teljes bevetésen. :D

Ennyi mára, zárul Miki móka tára!

Sziasztok!

Megjegyzések