Ugrás a fő tartalomra

Novemberi kedvencek

Sziasztok!

Ismét eltelt egy újabb hónap, már december van. Jövő 7n jön a Mikulás, aztán pár hét és a Karácsony. Személy szerint utálom a telet, meg a hideget, de az ünnepeket nagyon is szeretem.
Nézzük, mik is voltak a múlt havi kedvenckéim:


Kezdjük az arccal: esténként a melóból hazajövet már mindig eléggé fáradt vagyok, de arra odafigyelek, hogy az arcomat alaposan megtisztítsam. Ebben nagyszerű társam a Balea Young arctisztító kendője, ami egyébként normál bőrre való, de nekem tökéletesen megfelel. Novemberben az új alapozómat, a Rimmel Stay Mattet kentem leginkább fel, a karikáimat pedig az Essence stay all day korrektorával fedtem el. (ha nem használtam alapozót, a korrektort akkor is felvittem.)
Szempilla ügyileg az I Love Extreme  volt a nyerő, pillanatok alatt szuper pillákat varázsol. :D 
Szintén új kiskedvenc pirosítót avattam, Lora márkájú és csak 195 ft volt a 100-as boltban. Szépen pigmentált, persze a nap végére a színe egy cseppet megkopik nálam. Ajkaimra leggyakrabban a Blistex limonádés ajakápolója került, ami színtelen, gyorsan felszívódó és tartósan hidratálja a kiszáradt szájat.
Újra elővettem az Avon ajakdúsító szájfényét, ami ugyan szerintem cseppet sem dúsít, de a fénye annál szebb és kellemesen bizsergető érzést nyújt.
Körmeimre általánosságban az Essence all round talent lakkja került, ami alap és fedőlakként is funkcionált nálam. A Make it goldenről egy szót sem kell ejtenem, mindenki imádja.

A legfinomabb novemberi illat a Malizia bon-bons parfümjei közül került ki, én vaníliásat vettem. 50ml-es és 580ft volt. 
Új hajdíszem pedig a Claire's-ből van, én az Arénában vásároltam ezt a csodás hajdíszt, 1390ft volt.

Nálatok mik voltak a favoritok?

Megjegyzések

  1. Óóó!A BonBons Malizia parfümöt hol vetted?Nálunk már rég nem lehet kapni,pár éve még volt a Tescoban is,de már nincs!:(

    VálaszTörlés
  2. A 100-as boltban volt akciós 2 hétig.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése