Ugrás a fő tartalomra

Miért nem jelentkeztem mostanság?

Sziasztok!

A legutóbbi bejegyzésem még a múlt évhez köthető, december elején jelentkeztem utoljára. 
Azóta persze sok dolog történt: karácsony,szilveszter, az új év első napjai. Nem keresek mentségeket, hogy miért nem írtam eddig nektek. Volt benne egy kis alkotói válság, kedvtelenség, betegség, sok munka. Aztán a 2 ünnep között szintén sok munka, az új évben meg újévi punnyadás.Viszont ígéretet tettem magamnak, hogy nem fogom ennyire elhanyagolni a blogot, sok új ötletem van, amit szeretnék megvalósítani. 
Persze az "eszköztáram" is bővült, ezekről külön is fogok Nektek írni. :D
Sikerült egy használható fényképezőgépet kerítenem, így már nem a megszokott telefonos képekkel untatlak majd Titeket.
Elöljáróban ennyit, csapjunk is a lecsóba, már bőven január közepén járunk. :D

Megjegyzések