Ugrás a fő tartalomra

Pár zsákmány az elmúlt hónapokból


A zsákmányokat vegyesen a Rossmannból és egy 100-as boltból valóak. 
Télire jól jött egy meleg kesztyű,  450ft-ért 2 párat is vehettem. Idén ősszel-télen valahogy a szürkés színek jönnek inkább be, nem is értem, sose voltam odáig érte. A kisebb fülit a Tescoban vettem leárazva, a nagyobb lógósat pedig a 100asban. (sajnos nem 100ft volt... :D ) A Hello Kitty mániám megkoronázásaként pedig egy ablakdíszt vettem 450ft-ért szintén. A pirosító és a parfüm egy másik bejegyzésben már megtalálható volt. 
A spray pedig nem más, mint a Kallos hajvasalás előtti spray-e, amit én szinte napi szinten használok. Jelentős eltérést nem látok a hajamon, de ártani biztosan nem árt a cucc. :D 
A másik képen egy Rossmannos zsákmányolás eredményét láthatjátok, a KÖKI terminálos üzletben tett látogatásom során vásároltam be. Lássuk is:
Az Essences púder ecsetről nem szükséges írnom, mindannyian ismerjük, és szeretjük. (vagy legalábbis én).
A szivacsokat alapozáshoz vettem, de igazából annyira szörnyűek, és egy használat után össze szottyadnak, hogy el is ment tőlük a kedvem. Még jó h nem került sokba. :(
Végre én is beszereztem a zselés Essence tusból,ecsettel természetesen. Én a lila árnyalatit választottam. A tus egyébként nálam sötétebb sminknél alapként kitűnően funkcionál, csak macerás a dobozból kivakarni. :D
A lakk a Make it golden lakk, a szemfesték pedig a Colour&Shine család Lets do the moonwalk-ja, ami nekem nagy kedvenc, ugyanis nem egyszerűen fekete, hanem ezüst csillámok is vannak benne, nagyon tetszetős.

Ez csak egy szeletke a sok termékből, ami arra vár, hogy megmutassam nektek, és véleményezzük őket.

Sziasztok!

Megjegyzések