Ugrás a fő tartalomra

Sminktárolós képek









 
A képeken mint látjátok, a sminkcuccaimat mutatom be. Bocsi a rendetlenségért, de így hiteles, ha nem rakok rendet! A Barbies tárolót a Tescoban vettem, kb.1600 forint volt, és nekem nagyon jó szolgálatot tett. A felső részben alapozót-korrektort tartok. A középső részen a szemspirálok, ceruzák, tusok stb. vannak. Az alsó részen pedig a paletták, 4es szemhéjpúderek. Kis fagyis műanyagokban tartom az ecseteimet. (a Coastal Scents ecseteimet persze nem!)
A fonott kosárban a rúzsok-szájfények, a kis kék műanyagban pedig arclemosó, szivacs, kabuki ecsetke van. :D Van itt még kozmetikai fültisztító pálca, és a műanyag átlátszó dobozban pedig az egyes szemhéjpúderek.
Az első képen száradó ecsetek és a parfümjeim. :D
Mivel nincs pénzem görgős vagy fonott nagyméretű tárolóra, így a mosógép tetejére szorultak a cuccaim, de nekem így is tetszenek, és így spórolok a hellyel is. :D

Megjegyzések

  1. Mennyi sminked van *.* woow fantasztikus :)) nagyon jo poszt :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen.
    Viszonylag sok cuccom van, csak lusti vagyok használni néha, az az igazság... :D

    VálaszTörlés
  3. Elég kacatos, olyan rendezetlennek tűnik.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg? :D Akkor nem kell nézni. :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik hogy így tárolod.Az a rózsaszín tároló is tök jó!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése