Ugrás a fő tartalomra

Januári kedvenckéim

Sziasztok!

Végre eltelt a január. Azért írom, hogy végre, mert nekem marha hosszúnak tűnt, 5 hétvégét is magába foglalt...
Januárban sok új dolgot vettem, már láthattátok a korábbi bejegyzésben is. :D
Lássuk, miket használtam a leggyakrabban:
  • Freeman avokádós-zabkásás arcmaszk
  • Garnier BB krém
  • Balea krémes-olajos testápoló
  • L'oreal volum million lashes luminizer for brown eyes
  • H&M paletta- biscotti dreams
  • Naturland levendulás kézkrém & Essence csokis/vaníliás kézkrém (felváltva)
  • Labello vitamin shake ajakápoló
  • Missha perfect cover no.23.
  • Schauma sampon zsíros hajra
  • Essence stay with me- i like cotton candy & Catrice colour & show- strike a pose
Nagyjából ennyi lenne, nem vittem túlzásba a dolgokat, nem is tudom miért, de általában natúr szemeket készítettem, natúr szájjal. :D (persze a két szájfény befigyel..)


Megjegyzések

  1. Freeman avokádós-zabkásás arcmaszkot én hetente használom :) ma fogom pont felkenni :D

    VálaszTörlés
  2. Kiváncsi lennék a Garnier BB krémre :]

    VálaszTörlés
  3. :D én majd holnap fogom felkenni. :D

    A BB krémről akkor majd írok. :D

    VálaszTörlés
  4. Imádom azt a levendulás kézkrémet

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Megkérdezhetem, hogy hol szerezted be a Labello vitamin shaket? :)
    Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  6. Persze,a Dm-ben vettem,800ft volt. :D cs 1féle volt,sajnos. :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése