Ugrás a fő tartalomra

Soliteint tonik - zsíros bőrre

Sziasztok!

Ma a Soliteint Kft. zsíros bőrre való tonikját mutatnám be nektek.
Pár gondolat a cégről:
  • Soliteint Kozmetikai Kft. nagy hagyományokkal rendelkező, magyar tulajdonú kozmetikai gyár, mely Fóton található
  • Magyarországon a Soliteint Kft. a multinacionális cégek jelentős kozmetikum-beszállítója. Főbb partnereik: Tesco, Rossmann, Penny Market, közvetve szállítanak az Auchan, Dm Drogerie Markt, valamint a CBA hálózatokba. Ezeken kívül sok magyar gyógyszertárban és drogériában kaphatóak a SOLITEINT termékek.
A céget én kerestem fel, és voltak olyan kedvesek és együttműködőek, hogy küldtek nekem egy terméket, amit tesztelhetek. Meglepően hamar megérkezett a termék, aminek nagyon örültem, ugyanis a jelenlegi tonikomat nem kedvelem túlságosan.
A termék csomagolása viszonylag egyszerű és nagyszerű. Kedvelem ha nincsen valami túlcsicsázva. Az egyszerű is lehet szép, nem?
A kupakja lecsavarós, ez számomra nem túl praktikus, mert egy kézzel nem tudom kinyitni, de sebaj.
Az illata nagyon finom. Nem tudom meghatározni, olyan friss és számomra fűszernövény illatú. Mivel van egy kis fűszerkertem, így ahhoz tudnám hasonlítani.
A tonikot én a reggeli és esti arctisztítás után szoktam használni. Szépen tisztítja és lemattítja a bőrt. A vattapamacs utána tiszta marad. Kellemes, friss érzés marad utána a bőrömön, ami hosszan megmarad.
A kiszerelése 150ml, és azt hiszem olyan 600ft körüli áron van.
Örültem, hogy kipróbálhattam a terméket és azt hiszem még a bőrradírjukból is fogok vásárolni. :D


Megjegyzések