Ugrás a fő tartalomra

Áprilisi kedvencek

Jó gyorsan telt el az április, legalábbis nekem, mivel végig a fogammal szenvedtem ebben a hónapban. Ami lássuk be annyira nem jó, dehát ez van, nem kellett volna elhanyagolnom a fogorvoshoz járást. :S A hónap végére megérkezett az igazi szuper idő, a melegebb cuccaimat végérvényesen elpakoltam.
Íme, őket használtam leggyakrabban:






Az arcomra leggyakrabban az Essence my skin mattítója került, egy kis NYC púder kíséretében. A szemöldökömet egy Miss Sporty cerkával igazítottam. 
A Marble Mania pirosítója csalt pírt az arcomra leggyakrabban. A szememet nem nagyon festettem, max.spiráloztam az Essence GetBig! spiráljával, és a Garnier 2in1 koffeines szemkörnyékápolóval fedtem el a szatyraimat. A My Skin cooling roll on hűsítő szérumot kentem fel reggelente.
Április a Lovely szájfények hónapja volt, havi kedvenceim is közülük kerültek ki. Ár-érték arányban nagyszerű termékek, és imááádom h rengeteg csillám van benne.
Snookie-s bőrszínt pedig a Dove önbarnítós testápolójával varázsoltam. Kedvenc ajakápolóm nem volt, épp ami a kezembe került azzal hidratáltam az ajkaimat.

Nektek mik voltak a kedvenceitek?

Megjegyzések