Ugrás a fő tartalomra

Before the tattoo day.. Tetkó napló -1.nap

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy szülinapom alkalmából (ha a pénz is összejön) meglepem magam egy tetkóval. Nem hirtelen jött ötlet volt ez, már régebben gondolkodtam ezen a dolgon. Ám mostanra jutottam oda, hogy meg is valósítsam. Sokáig nem tudtam dönteni, mely testrészemre készíttessem, milyen legyen a minta, színes legyen-e vagy csak sima.?
Bár piercingem nem egy van, de a tetoválás mégis egy kicsit azért más. Mert ezt ugye nem csak kiveszem, hip-hopp beforr a helye. Jól meg kell gondolni, a megfelelő szalont kiválasztani és gondosan ápolni.

Íme a 2 inspirációs képem, amit a BP INK tattoo-s srácoknak elküldtem:




Az enyém nem pontos mása lesz ezeknek, bár a virág motívum nálam is játszik, körülötte nonfiguratív körítéssel. Holnap kiötöljük a dolgokat. Délre fogok menni, sokat utaznom se kell, a Király utcai megállónál kell majd leszállnom.

Így egy nappal a tetkó előtt kicsit félek, hogy hogyan fogom viselni, milyen lesz, utána nagyon fog-e fájni, stb..

Ha minden igaz, holnap ilyenkor már jelentkezem az élményeimmel.

Sziasztok!

Megjegyzések

  1. wow,nagy elhatározás, de nagyon jól néz ki, hajrá :))
    Rai

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése