Ugrás a fő tartalomra

Lájkolnám a lájkod

Az elmúlt napokban, hetekben igen nagy port kavart az általam olvasott blogokon, hogy némely blogger társam/társunk, úgymond kiló számra vásárolja a lájkokat. Néhol az a probléma is felmerült, hogy van aki csak olyan termékeket tesztel manapság, amiket különböző cégek szponzorálnak.
Jó néhány véleményt, érvet elolvastam. Mindezek után azt kell mondjam, hogy kábéra leszarom az egészet.
Már sorry a kifejezésért, de őszintén szólva annyira nem érdekel, h ki milyen módszerrel és mi okokból cselekszik ilyet. Hogy többen olvassák? Hogy megmutassa milyen menő cuccai vannak? Engem nem ráz ez meg, én bárkinek a zsákmányos-tesztes posztját ugyanolyan lelkesedéssel olvasom, akár 100, akár 10 ezer forintos termékekről van szó.
Számomra az a lényeg, hogy a blogok olvasása közben kikapcsoljak. Elfelejtsem, h esetleg pl.a melóban van gond, vagy szar az idő és vele együtt a kedvem is, vagy csak pusztán infócserélés céljából.
A saját blogomat is pár hónap kihagyása után kezdtem újra írni. Azért nem írtam, mert nem volt ihletem. Nem volt igazán közlendőm, amiről szívesen csacsognék itt nektek, vagy csak fáradt voltam. De jót tett ez a kis szünet, ha naponta nem is, de hetente igyekszem írni Nektek, mert mialatt a blog pihent, újabb követőket szereztem. És meg kell mondjam, ez igencsak szívet melengető érzés volt. Jelen pillanatban 54-en olvassátok rendszeresen az oldalam. Ami lehet, hogy másnak, akinek 1000-2000 követője van, semmiség, de én nagyon örülök neki. Nem is azért írok, h minél több követőm legyen, pusztán hobbi-kedvtelés ez. Ha csak 1 ember olvasna, én annak is szívből örülnék. :D
Még emlékszem, amikor az első követőm feliratkozott, hogy örültem neki! :D

Szóval szerintem felesleges izgatni ezen magunkat, engem aztán az ég világon nem szponzorál senki (vagyis de, én magamat), terméket is csak egyet kaptam tesztelésre, azt is én kértem a cégtől. De nem számít, mert nekem így megfelel, mert nem adok mást itt sem, csak önmagamat.

Peace

Megjegyzések

  1. Szia!
    Teljesen egyetértek Veled! Az a baj, hogy ezek a bloggerlányok egymásra féltékenyek. De aki már elmúlt 25 éves (sőt én már 30 is..) tudja, hogy krvára más fontos az életben, nem az ki mennyi like-ot vett. És? Én veszek havonta egy drágább rúzst, a barátnőm DVD-ket gyűjt, a haverom PC-s játékokat vesz.. más meg like-ra gyűjt. Nem szép amúgy sem a másik pénztárcájában turkálni.
    A másik, hogy a mai világban a szemesnek áll a világ. Amíg nem másokon gázol át az ember, tegyen az előrejutásért -szerintem-.
    Bocsi a hosszúért, de felháborít engem, mint SIMA MEZEI olvasót egyes bloggerlányok nyafkálódása.
    Puszi,
    Viktória

    VálaszTörlés
  2. Örülök, h leírtad a véleményed. Időközben valaki leiratkozott a blogomról. :D
    Akinek nem inge, ne vegye magára.
    pussz

    VálaszTörlés
  3. Ugyanígy vagyok ezzel én is, ha valakit ez tesz boldoggá, hogy hamis lájkjai vannak akkor egészségére, szerintem nem kell ezért elítélni Őt/őket, lehet kisebbségi komplexusa volt, hogy neki nincs annyi olvasója, lájkolója és beújított :DDd xd

    VálaszTörlés
  4. Én meg időközben feliratkoztam. Eddig nem ismertelek, de a Sminkboxon rátaláltam erre a bejegyzésre és a hozzáállásod annyira szimpatikus, hogy jöttem is megnézni az oldalad ;)Bloggerként és olvasóként is tele a hócipőm azzal, hogy az utóbbi napokban csak a cégek pocskondiázását olvasom, hogy nem adnak ingyen termékeket! Én nem értem, miért gondolja bárki, hogy azért, mert önszántából ül napi X órát a gép előtt, valaki(k)nek kötelező lenne szponzorálni??? Elment ez a dolog egy rossz irányba és én a kor-értékrend összefüggésében látom a problémát... a lájkvásárlós dolog dettó! Nyilván aki keményen dolgozik a blogján és értéket is képvisel, annak rosszul esik, ha a számok nem azt mutatják, amit szeretne, de én például pont leszarom az olyan bloggert, aki a számaival meg a pénzével hivalkodik... na mindegy! Ha van kedved, nézz be hozzám! Üdv, Eszti
    http://beabeautifulmother.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. Örülök csajok, h egyet értetek velem!! :D
    Eszti! Köszönöm a feliratkozást. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése