Ugrás a fő tartalomra

100. bejegyzés és pár gondolat

Sziasztok!

A blog egy éves szülinapját ugyan nem ünnepeltem,de ez lesz a 100.bejegyzésem és ez nagy örömmel tölt el.
Az első bejegyzés óta sok minden történt, ez bő egy évet jelent, tavaly márciusban kezdtem, most pedig június eleje-közepe van.

Tavaly óta sikerült munkát találnom és most úgy néz ki a próbaidő és az "extra próbaidő" után véglegesítenek a melóhelyen. Nemcsak munkát, hanem remek barátokra, kollégákra sikerült szert tennem ez idő alatt. Mivel nem a jelenlegi helyemen kezdtem, hanem ide áthelyeztek, na az sem volt egy egyszerű történet.Az Europarkban kezdtem el szeptemberben dolgozni és ott nagyon nem éreztem jól magam. A többiek nem voltak túl segítőkészek (tisztelet a kivételnek), és hát az egész hely hangulata pocsék volt az Arénához képest. Szeretek az Arénában dolgozni, közel vannak a kedvenc helyeim, ahova amúgy is sűrűn járok. Ilyen pl. Tesco,Rossmann,TallyWeijl,Claire's, Bijou Brigitte, és a H&M. Kicsit sajnálom h DM nincsen, de hát nem lehet mindent egyszerre.
Bár az új szerződésemet még nem írtam alá, hamarosan ez fog következni. (legalábbis ugye a papír a biztos)
Az elmúlt hónapok, főleg az április és a május eleje, gyorsan és gondokkal teltek. Sajnos március végén elmentem egy fogorvoshoz, aki olyan szinten elb...ta a gyökérkezelésemet és a fogaimat, annyi szenvedést okozott, és sok-sok pénzzel lehúzott. Bár tudtam volna...  De sebaj, találtam egy szuper fogorvost, aki megcsinálta a 2 fogam gyökérkezelését. :D De így is több mint 40e forintunkba fájt a 2 fogam gyökérkezelése.

A blogra változó intenzitással készülnek a bejegyzéseim. Fura amúgy ez a blogolás, a legjobb ötletek legtöbbször a melóban v elalvás előtt jutnak eszembe, persze esélyem sincs ilyenkor leírni őket.
Amikor pedig lenne időm hozzá, akkor nem jut eszembe semmi. 
Ma pl. a Köki Hádában voltunk Anyuval és meglepődtem mennyi szuper és jó minőségű dolog van a turiban, a legtöbbje jó áron is. Egy H&M felsőt (vadiúj-címkés) és egy szintén új Adidas 3/4-es nadrágot sikerült zsákmányolnom, úgy érzem ez nem az utolsó utam/utunk volt oda. Mondjuk ebben a hónapban szinte biztos, örülök ha a kötelező dolgokat ki tudom fizetni, ilyen extrább kiadások most sajnos nem fognak beleférni a büdzsébe.

Mióta írom a blogot, sok dolog történ a beauty blogolás terén. Pl. létrejött a Sminkbox, ami remek gyűjtőhelye a blogoknak, én nagyon szeretem, és amikor tehetem átböngészem ki-mit-mikor írt. Nagyon sok új beauty blog nyílt/nyílik manapság, és ugyanígy sokan vannak, akik befejezték az online naplóírást. Sokszor én is elgondolkodtam azon h abbahagyom v befejezem. Aztán nagyon belelkesültem és mégis folytattam. Most is éppen alkotói válságban szenvedek, de lehet nemsokára megszáll az ihlet.
Bár beauty blognak indult az oldal, az elmúlt jó pár hétben nem is sminkeltem magam. Vagy csak minimálisan. Kicsit lusti lettem és inkább alszom v netezek a sminkelés helyett.
Éppen ezért nem láthattok mostanság olyan zsákmányokat, ahol sminkcuccokat vennék. De szeretném kipróbálni az E.L.F .termékeit, a Catrice-nél is vannak kiszemelteim,de alapvetően inkább bizsu cuccokat v testápolási termékeket vettem sminktermékeket nem igazán. (na jó, múlt 7n 2 szájfényt akciósan.)
Szeretnék "a hetem képekben" rovatot indítani, ezt másoknak is nagyon szeretem, mindig várom a vasárnapot. Olyan jó elnézegetni h kivel mi történt, mit vásárolt, mit főzött vagy mit vett fel.

Ennyi hirtelen ami eszembe jutott, remélem nem volt túl uncsi, ha mégis, akkor sorry.

Sziasztok!

Megjegyzések