Ugrás a fő tartalomra

Cosmopolitan ruha csere

Sziasztok!

A mai (jún.2) napon részt vettem a Cosmopolitan által rendezett "Cseréld le a ruhatárad" eseményen az Arénába.
2héttel ezelőtt regisztráltam kb. a neten a bulira, kisebbik Tesómmal mentem. A reggeli "turnusra" mentünk, ez 9.30-13.30ig tartott.
Vagyis tartott volna, mi már délben eljöttünk. Ezzel azt hiszem le is lőttem a poént, de kezdjük az elején.
Reggel időben, 3/4 9-re értünk oda az Arénába, szépen beálltunk a sorba. Mindenki beszélgetett és türelmesen várt. Majd a kezdési időpontban 10-es csoportokban engedtek be minket, kaptunk cuki kis karszalagot és kifizettük a belépő árát,valamint mivel az első 100-ban benne voltunk, egy Perwoll kupont is.
Kis standoknál tudtuk a megunt ruháinkat leadni,cserébe zsetonokat kaptunk. Mivel szoknyát is vittem, kaptunk egy Gillette kupont, amit vagy 2 féle új ProSkin borotvára v borotvahabra lehetett beváltani.Én az új 5pengés verziót választottam.
A ruhák leadása után, amivel kb. 10re végeztünk, leültünk a kanapékra.
A sminkes,körmös és fodrászos standoknál kígyózó sorok voltak, nem volt kedvünk beállni. Egyszer csak olyan 10.15-kor közölték h akkor maga az esemény velős része fél 12-kor fog kezdődni. Arra gondoltunk h ezt felesleges ott ülve tölteni és lementünk a Mekibe enni egy fagyit és a Tesómnak bankett ruhát nézni a H&M-ben és a Tallyban. Egyébiránt marha nagy hülyeség ennyivel később kezdeni az eseményt, mert a csajok nagy részét szintén lent láttuk nézelődni.
Negyed 12-re sikerült visszakeverednünk, ekkor már kígyózó sor volt a lezárt kordonok előtt. Pontban fél 12kor elkezdődött a visszaszámlálás, a kordonokat elvették, és nem hazudok, az elől lévők úgy futottak, mint az állatok, vagy mintha valami süllyedő hajón lennénk és a túlélésért küzdenének.
Mi hátul persze ezen csak jókat röhögtünk. Ami ezek után jött, azon már nem nagyon.
Állat módjára lettek a ruhák leszaggatva, felük a földön hevert, mindenki taposott rajtuk. Egy idő után meguntam h a földön heverő ruhákat felszedegessem. Mindenki lökdösődött, hatalmas halmokban vitték a ruhákat, és mint valami nyomorul sátortáborban, a kupacok mellett csöveztek az emberkék.
Megdöbbentem azon, h ennyi bunkó és neveletlen ember vett részt az eseményen. 4 ruha kiguberálása után elegem lett abból h folyton taszigálnak, rám lépnek, belém rúgnak. Arról nem is beszélve h folyamatosan a jobb oldalamat "támadták be", én meg amúgy is még kényes vagyok arra az oldalamra a gyógyuló sebem miatt.
Mindenféle próbálás nélkül zsákmányoltam be a felsőket. Sajnos a Tesómnak semmit sem sikerült találnunk, ő beállt egy sarokba, és onnan szinte ijedve szemlélte a dolgokat.

A jövő évi ruha cserére, biztosan nem megyek már el. A kezdeményezés elvesztette a lényegét, ugyanúgy mint tavaly, megint csak rengeteg olyan ruha lógott a fogasokon, amit még a hajléktalanok sem vennének fel.
Sajnálom a dolgot, pedig igazán készültem lelkesen az eseményre. Ezzel az erővel reggel akár aludhattam volna tovább is...
Hazafelé mérgesen és kiábrándultan még az ajándék Perwollunkat is elfelejtettük elhozni. Egye meg a fene.
A zsákmányról képeket majd később, még mindig csalódott vagyok, kedvem sincs fotózni. :(

Sziasztok!

Megjegyzések

  1. Szia! Már más blogon is olvastam h. tele van turkálós vacak ruhákkal és az emberek nem hordható, divatos darabokat visznek oda (amit ők is felvennének más helyében). A borotva remélem kis vígasz, az boltban elég drága. Ha nem kellett buszjegyet venned/benzint fizetned akkor tapasztalatnak jó lesz. Perwollt meg vehettek 580Ft-ért (litereset) az eurós boltokban. Azon ne csodálkozz h. lökdöstek, ilyet látni boltnyitásokkor is vagy ha valamire nagy akció van. Neveletlen emberek mindenhol vannak és a nők sokkal kegyetlenebbek, mint a pasik. Pasik (turis) ruhákon sohasem verekednének össze.

    VálaszTörlés
  2. Köszi kedves Névtelen, örülök h nem csak én látom úgy h viselkedni tudni kell(ene). :D

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nekem is ez a tapasztalatom mint Neked. Mondjuk mi beálltunk előre már, de csoda, hogy túléltük. Tényleg nagyon sok ronda ruha volt, viszont szerencsés voltam mert találtam egy nagyon szép alkalmi ruhát (h&m-es, tavaly is meg akartam már venni), egy szép felsőt, egy bolerót, meg egy kardigánt, de az nagy lett rám, szóval az anyué. Borotva és mosószer is lett, meg találtam előfizetést is,szóval végülis így megérte, de én legközelebb tuti nem állok be előre, mindenki lökdösődött, kb. ölték egymást. A végén az tényleg vicces volt, hogy csomóan a ruhakupacokon ültek már. Meg valaki bőrönddel is jött, na az már tényleg durva volt. De itt inkább tényleg a ruhák minőségén kéne javítani, csomó olyan ruha volt, ami annyira gagyi volt, hogy még a turiba se férne bele:S

    VálaszTörlés
  4. Abszolút megértelek! Én is voltam már a ruhacseréjükön, és hasonló negatív tapasztalatokkal távoztam. Nincs nekem erre szükségem .... :S Többet biztosan nem fogok már menni :/

    VálaszTörlés
  5. Sajnos, úgy gondolom nekem is ez volt az utolsó... :( kár, pedig igazán jó kis csajos program lehetne!

    VálaszTörlés
  6. Ez is egy tipikusan magyar dolog!

    VálaszTörlés
  7. Én délután voltam és borzalmas volt:/ Ugyanez a lökdösődés, undorító ruhák, egyetlen szoknyát tudtam elhozni, de az is kicsi lett. Ráadásul borotvát sem kaptunk, pedig direkt szólt barátnőm, hogy vigyek szoknyát... többet nem megyek el, az tuti. A ruháimat is tökre sajnálom, mert tényleg szépek voltak (tally, h&m, mango cuccok), cserébe meg nem kaptam semmit. Inkább valamelyik barátnőmnek kellett volna adnom, nem ezeknek a bunkóknak, már bocsánat.

    VálaszTörlés
  8. Már megijedtem h csak én reagálom esetleg túl a dolgokat, de már látom, hogy nem... :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése