Ugrás a fő tartalomra

Háda haul

El kell mondjam, sosem voltam egy turis fajta. Na nem azért, mert ciki volt h turis, hanem azért mert Anyu órákig elvolt a turiban én meg szétuntam a fejem. És azért is, mert a legtöbb helyen halmokban kosarakban van a ruha.
Ez megváltozott, miután a Köki terminálban lévő Háda üzletet meglátogattuk. Én ugyan nem akartam bemenni, nagyon be voltam sózva h megyünk a H&M-be, de mivel időnk mint a tenger, gondoltam miért ne.
És milyen jól tettem! A Hádában angol használt ruhákat lehet kapni darabra. A hely nagyon tetszett, a ruhák szín szerint vállfára felakasztva, árcímkével ellátva. Külön a szoknyák, ruhák, felsők, nadrágok. Se egy ruha a földön, se egy ruha a kupacban.
Csendes zene szólt, az eladók kedvesek voltak és sok-sok próbafülke. (utálom ha kevés a próbafülke és sokat kell várni a soromra..)


Sok-sok-sok és még annál is több ruhát, felsőt, pulcsit el tudtam volna hozni, annyira tetszett a felhozatal. Nem tudom h jó napot fogtunk-e ki, mert semmilyen akció nem volt, és embertömeg se gyúlt össze.
2 cuccot zsákmányoltam, a felsőt Anyu fizette, ajándékba kaptam. A nadrág tervbe volt véve, bár eredetileg a H&M-ben akartam fekete háremgatyót venni a melóba, aztán ez lett belőle.
Szerencsémre a nadrág pont a méretem vagyis 42-es, rózsaszín és Adidas. A címkéjét elnézve szerintem sose volt használva. A felső pedig vadiúj még címkés, sose volt használva és H&M-es. (micsoda véletlen h a turi után eredetileg oda akartam menni, aztán nem lett belőle semmi.)
Íme:





Szerintem szuper dolgokat fogtunk ki és biztosan fogunk még a Hádában szuper cuccokat venni.Úgy kellett kirángatni a turiból h menjünk már, annyira el tudtam volna még nézelődni ott, na meg persze pénzt költeni. 

Sziasztok!

Megjegyzések

  1. Én is nagyon szeretem a Hádát, tényleg rengeteg az eredeti árcímkés ruha, valószínűleg azért mert olyanokat is hoznak el amiket Angliában már nem tudnak eladni maguk az üzletek, tehát sose volt máson... ;)

    VálaszTörlés
  2. az a nadrág nagyon undorító és cigányos. illik hozzád! :)

    VálaszTörlés
  3. Hozzád meg a teletubbies illik a viselkedésed alapján! Húzz már el innen, játssz máshol!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nekem tetszik a blogod, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám! :)
    Puszi!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése