Ugrás a fő tartalomra

Kis Tesco haul

Ma a Tescoban az uncsi vásárlás közben éppen "véletlen" tévedtem a női osztályra, arra nem is számítottam, hogy ilyen szuper leárazásokra lelek.
Mindig öröm, ha olcsón-jót lehet vásárolni. Nem tudom meddig tart az akció, az új ékszer kollekció megérkezett és gondolom kell a hely, ezért a kiárusítás.
Fülik, karkötők, sőt füli és karkötők voltak egységesen 290ft-ra leárazva. Lehet már régebb óta tartott az eksön, mert sajnos nagyon le volt rabolva. 
Nézzük, miket találtam:




Próbáltam a karkötő és a nyaklánc csillogását minél jobban elkapni, nyilván élőben sokkal-de sokkal szebb és csillogóbb. Lehet nem is hordom majd őket, cs nézegetem.
Bár nem szeretem a kéket, a karkötő azonnal megfogta a szememet, a nyaklánc is amire már rég ácsingóztam. Nevetségesen olcsón már hozhattam is haza. :D

Most már jobban fogok figyelni ezekre a kis "akciókra", biztosan máskor is találok kedvemre való dolgokat.

Megjegyzések