Ugrás a fő tartalomra

Májusi kedvencek

Ebben a hónapban nem sok újdonság történt a sminkelés terén, inkább a haj és testápolási kedvenceimet mutatnám meg.



Reggelente mindig a Freeman-es grépfrútos arcradírral kezdek, teljesen jól felfrissíti a bőrömet.
Alapként majdnem minden nap az Essence Pureskin került, nagyon bevált nekem a készítmény, ár-érték arányban szuper, biztosan újra fogom vásárolni, ha elfogy.
A hajam nagyon megkedvelte az újonnan felfedezett Garnier citromos-kaolinos szilikonmentes samponja, legalább 1 nappal tolja ki a hajmosást. Mivel néha azért valami ápolás is kell a hajamnak, a Kallos Color festett hajra való pakiját teszem fel.
Hű társam a mindennapokban az Essence Stay natural korrektora. Az NYC ajakfényt pedig szülinapomra kaptam, az árnyalat neve Rockefeller Red, felkenve finoman eper színű, kis arany csillámokkal.
Ha fincsi illatra vágytam, akkor az Avonos ibolya-licsi testpermetem fújkáltam magamra.

Ez a havi bejegyzés most nem nagy durranás,de télleg nem igen vettem sminkcuccokat...

Sziasztok!

Megjegyzések