Ugrás a fő tartalomra

Teszteltem: Gilette Venus ProSkin

Sziasztok!

A Cosmo ruhacserén kaparintottam meg ezt az új borotvát. Szoknyáért cserébe kaptam egy borotva kupont. (igaz 2 szoknyát is vittünk, csak a csajnak nem tűnt fel h a másik kupac ruha a tesómé, hülye picsa), no sebaj.

Magyar nyelvű leírással nem igen futottam össze a neten, de annyit lehet róla tudni, hogy ez az új változat jó kis krémezőcsíkokkal van ellátva, ezáltal megkönnyíti a "borotválkozást", nem kell habot használnunk. A gyártó honlapja egyébként nagyon színes és részletes.)

 Létezik 3 és 5 pengés változat, én az 5 pengéset hoztam el.



Az első képen becsomagolt állapotban még, az Adidas tusfürdő minták társaságában, a második képen meg már fel is applikáltam a zuhanyfej mellé, így könnyen elérem.
Maga a csomagolás nagyon szép, igényes, ahogy ezt a Gillettől megszokhattuk. A borotva színe nekem nagyon bejön, szép pasztell zöld, gondolom az idei divatszínekből merítettek ihletet a designhoz. A szokásos kialakítás, kellemes kézbe venni a nyelét, gumírozott így nem csúszkál a kezünkben.
Tetszik továbbá a kis falra tapasztható tároló kialakítása, ami engem nem is tudom, de ilyen űrbigyóra emlékeztet. A tárolóban 1db pengét tudunk tárolni egyébként.

Maga a használat nekem átlagosnak tűnt, kipróbáltam a hagyományos módon, ahogy szoktam. (tusfürdővel kenem a lábam és azzal szoktam borotválkozni, tudom a habbal sokkal jobb, bla-bla-bla) És kipróbáltam csak vízzel és a borotvával,hát nekem nagyon gyengén teljesített. Alig csúszott a dolog, nem is próbálkoztam sokat, nem akartam elvágni a lábam. Így úgymond nem sok értelmét látom  krémezőcsíknak, mert a lényege számomra az lenne, h ne kelljen habot v tusit használni,de így értelmét veszti a lényege. Van a Gillette Venusnak egy másik verziója, ilyen lilás beütésű, úgy rémlik azt bazi vastagon ellátták a krémező csíkokkal.

De ajándék lónak ne nézzük a fogát, így ha valaki szemezik vele, borotvát keres v akcióban van, annak nyugodt szívvel ajánlom, mert nem rossz kis termék a maga nemében, csak ez a krémezőcsíkos dolog nekem nem vált be. Az ára olyan 2500ft körül lehet, annyit nem adnék érte. (amúgy jó egy éve már csak eldobható borotvát használok, bár abból is Gillettet, asszem 3pengés és rózsaszín a nyele és 1000ft körül szokott lenni, na az nekem egy jó fél évig elég is)

Megjegyzések