Ugrás a fő tartalomra

Teszteltem: Balea Summer Glam- limited edition

Ma egy szuper Baleás terméket hoztam el nektek!

Az idő sajnos nem éppen fényes, amikor ezeket a sorokat pötyögöm nektek, de bízom abban h mire megjelenik ragyogó napsütés lesz.
Még a múlt hónapban vettem, így használtam már párszor, vagyis éppen annyiszor h ne az első benyomásokról írjak. 






Maga a termék 200ml-es és nekem nagyon tetszik a csomagolása, (jajj a kókusz, a virág, a lepke meg az a tengericsillag, jéézusom nem vagyok egészen komplett..) az ára, az illata, na úgy egyszóval MINDEN. Így már le is lőttem a poént, ugyanis én csak szuperlatívuszokban tudnék erről a krémről írni.
Egyrészt egy nyári testápolóhoz képest szuperül hidratál. Nem hagy zsíros nyomot és hamar fel is szívódik, ez már maga megér egy misét, ugyanis sok testápoló, ami árkategóriákkal feljebb van, már itt elbukik.
Az illata az valami isteni, bár trópusi illat van ráírva, ennek fincsi kakaó illata van. Na ne a klasszikus kakaó v forrócsoki illatra gondoljatok, hanem tényleg frankón kakaóvaj illata van. Az apró csillámrészecskékről meg ne is beszéljünk, mert az csak hab a tortán. A lebarnult bőrön remekül mutat, főleg amikor a nap rásüt a kis csillámrészecskékre. A csillámdarabok nem tolakodóak, pont akkorák amilyeneknek lenni kell, nem ilyen túlzottan apró, de nem is hatalmas glitterekből áll. Egész napos hidratálásra nagyon jó volt, nem ragadt hozzá a ruhám, az illatát még később is éreztem és a csillámszemcséket meg folyton nézegettem.


Egyszóval számomra EZ testesíti meg a tökéletes nyári testápoló fogalmát, és ezt nem azért írom, mert amúgy is oda vagyok a Balea termékekért. Ha gondoljátok, próbáljátok ki, szerintem nagyon is megéri!

Megjegyzések

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése