Ugrás a fő tartalomra

Praktikus ajándékok karácsonyra? -miért ne?

Mivel nyakunkon a karácsony, ezért már mindenki gőzerővel készül az ünnepekre... Mi is minden ajándékot becsomagoltunk és mivel az Uram dolgozik szenteste, ezért két nappal előtte mindennel próbálunk elkészülni.
Ma is amikor a postára mentünk az Europarkba, temérdek emberrel találtuk magunkat szembe-gondolom sokan ilyenkor már szabin vannak, megy a last-minute ajándék beszerzés.
Az elmúlt években már igyekszem úgy ajándékot vásárolni hogy aki kapja annak hasznos is legyen. Majd meglátjuk idén is sikerült e eltalálnom az ajándékokat?!
Ennek szellemében én is tudom hogy mit fogok/fogunk kapni, így ugyan nem lesz teljesen meglepetés a dolog, de így is nagyon várom már hogy megkaphassam. Szóval szerintem teljesen rendben van ha előre megbeszéljük a családdal/barátokkal hogy kinek mire van esetleg szüksége. Bár sokan nem ezen az állásponton vannak és jobbnak gondolják ha valóban teljesen meglepetés lesz az ajándék, szerintem ezzel sincs gond. Az ajándékcsomagokkal is szerintem minden rendben, igaz sokan sablonosnak tartják, de szerintem praktikusak-főleg ha olyannak vesszük akit esetleg nem ismerünk annyira-szerintem nagyon nem tudunk vele mellé lőni. Hogy mi számít praktikus ajándéknak?
Mindenkinek más, nekem például egy új háztartási kisgép vagy olyan dolog amit a mindennapokban is jól ki tudok használni. De praktikus ajándék lehet egy előre kinézett ruhadarab, konyhai cuccok (már ha az illető szeret a konyhában főzőcskézni) vagy akár valamilyen program, amire közösen megyünk el (mozi-színház-kiállítás-állatkert) a lényeg az együtt töltött idő!
A gyerek is megkapta már az ajándékát, amit két hete megvettünk neki, és azóta is lelkesen használja. Szerintünk még így 1,5 évesen annyira nem fogja fel a dolgok súlyát és nem igazán érdekelte pl. a mikulás sem.

Inkább annak örülünk hogy együtt lehetünk, finomakat eszünk és feldíszítjük a karácsonyfát. Ilyenkor mindig olyan nyugisan telnek el a napok. Bár egy kisgyerekkel nem olyan egyszerű a karácsonyi sütés-főzés, így túlzásba se fogjuk vinni a főzést, a jól bevált és kedvelt kajáinkat fogjuk elkészíteni.

Ti mit gondoltok erről? Praktikus ajándékot vegyünk vagy legyen teljesen meglepi? Hogyan készültök az ünnepekre?

Megjegyzések